Hej aminoer Jeg har leget med en tanke det sidste halve år om at starte en webshop med samme kocept som der engang var i kuponhæfter. Det jeg skal bruge er en lille webshop med mulighed for 2 produkter i alt Design skal være sat op helt som www.Dintrend.dk men dog i andre farver og et flot logo. Den store kasse der er med "outlet" på dintrend skal der laves et andet billed under den boks skal der være de 2 produkter man kan købe og derfor ikke behov for undersider til produkter. De skal stadig fylde det samme som de 4 produkter gør på dintrend, det vil sige de 2 produkters billed skal være lidt bredere. Der skal være paypal express check out på siden ! det vil sige det paypal hvor man ikke behøver at lokke på paypal for at betale ! Og der skal selvfølelig være en indkøbskurv med automatisk ordrebekræftigelse. Mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrev skal også være en mulighed Jeg ved ikke om man kan bygge sådan en lille shop op i wordpress eller prestashop Der skal være en synes godt om til facebook så kunder kan dele. Det skal som sagt være meget meget enkelt. Send mig gerne et bud på PM Kun seriøse henvendelser tak |
Se vort indlæg http://www.amino.dk/forums/t/151878.aspx spring på nu og få din Presta UNIKKE shop til 975 alt incl.
HUSK DU BETALER FØRST NÅR DET ER FÆRDIGT
Vi skal bruge 5 referencer , DERFOR