Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen kassen på ingenting

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
et svært at få en Inder til at lave et fedt design (ja jeg ved jeg generaliserer og fornærmer ca 1 milliard mennesker - men det er subjektivt og de er dårlige til at ramme det som vi i Skandinavien synes er fedt)

You said my friend!,

This is the worst part about outsourcing to  the southern hemisphere in my  opinion ( apart from  when I got work done with Peter from 1902.  all I can say is WOW  his  guys know their Shit!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:22

Peter Skouhus:
Kommunikation, sagde du email? Glem det når du skalerer op (man kan jo ikke have alle informationer liggende i en indbox).

<--   I love  that!!!

It's great  $.02  Peter!!!

we use a combination of  ActiveCollab,  or Trello  depending on the size of the job

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:14

Hej Morten, vi beskæftiger faktisk 40 mand nu, kun ved at lave Magento, osCommerce (og derivater) samt joomla.

Vi tager 140 dkk i timen hvis du vil have en Engelsk projekt manager, og 220 dkk hvis du vil have en dansk. (Med tilgængelighed fra 7.00 til 15.30) Vi har rigtig mange som køber vores ydelser og sælger dem videre til 600 i timen.

Om det er win-win ved jeg ikke, sådan er al handel vel, køb noget til en pris, og sælg det dyrere. Så er det jo win-win?

Peter forklarer meget godt nogle af de udfordringer man bliver udsat for.

Jeg vil da anbefale dig at gå i gang, der er masser af kunder, gør et godt stykke arbejde, så er dine kunder trofaste.

Jimmy

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 10:33

Jacques Stilling:

Hvilken portal bruger I til at skaffe kontakt med freelancere på den anden side af jorden? Jeg har tit overvejet at udlicitere opgaver til Indien eller FIllipinerne, men har en formodning om, at det er besværligt.

jeg har brugt www.elance.com til outsourcing. Det er en stor udbyder portal med et rating system a la Ebay så man kan se om de tidligere har leveret kvalitet og det har fungeret virkeligt godt for mig når vi skulle udvikle teknik, men det har været ret udfordrende at udvikle design. 

De har været rimelige til at holde tidsplan og prisen har været meget lav - men får rigtig meget for $200. Der udbydes alt muligt ud over SW design, Jeg har fået produceret bådes SW og mekanik samt brochurer og en ven fik korrektur læsning på en bog han har udgivet. check it out.

Det vigtigste er dog en KLAR og Udførlig opgavebeskrivelse. Hver gang du tænker "det her er da indlysende" så beskriv det alligevel.  Prøv med en lille opgave til $50-100 først for at se hvordan det/de fungerer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:41

lige nu har jeg flere små blogs jeg bare vil have der skal flyttes en enkel forum på .

cirka 20 der bare skal uploade med et godt wordpress temaer ,  lige som min mandestrip.dk siden , altså nærmeste 0 krav

måske en til at rette i min shop , men i alt bange for at min ligge opgaver ud udenfor danmark jeg ved ikke hvem det er

jeg har før prøvet det enkle gang hvor en lagde opgaven til inderne det gik helt galt og jeg kan slet ikke selv kommunikere perfekt på engelske så det må jeg overlade til andre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:48
Der er intet nyt i den ide, mange gøre det allerede :)
Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:52

Kim:

Omkring skatteforhold er det rent faktisk sådan at man ikke bare uden videre må bruge internationale "konsulenter" uden at svare skat af det i DK, også selvom konsulenterne er ansat i et udenlandsk virksomhed og man bare hyrer dem ind i en begrænset periode. Det er skattereglerne omkring arbejdsudleje der gælder her (http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=158759&vId=203819)

Dette gælder vel kun, hvis det er timer man køber?

Hvis det er en større opgave til fast pris eller et stykke software man køber i udlandet, må det da være andre regler der gælder?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dimsedut:

Hej Morten, vi beskæftiger faktisk 40 mand nu, kun ved at lave Magento, osCommerce (og derivater) samt joomla.

Vi tager 140 dkk i timen hvis du vil have en Engelsk projekt manager, og 220 dkk hvis du vil have en dansk. (Med tilgængelighed fra 7.00 til 15.30) Vi har rigtig mange som køber vores ydelser og sælger dem videre til 600 i timen.

Det er det jeg mener :)

Hvorfor reklamerer du ikke mere med det på Amino? Her er en masse fattige iværksættere som vil have stor glæde af billige timer.

Igen hvis jeg tager udgangspunkt i mig selv - så har jeg et nyt site på vej som kræver en masse små rettelser. Senere hen vil jeg have løbende brug for hjælp til kampagnesites, nye bannere osv. Jeg vil også gerne split-teste, men jeg har ikke råd til at splitteste til 600 i timen..... 140 derimod er en helt anden snak...

Godt initiativ Jimmy (og jer andre - peter, rasmus og Phillip)

Hilsen Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Fra  InnoTrust Skrevet kl. 10:21

Anders Kaas Petersen:

Dette gælder vel kun, hvis det er timer man køber?

Hvis det er en større opgave til fast pris eller et stykke software man køber i udlandet, må det da være andre regler der gælder?

Du har helt ret Anders. Hvis man køber et produkt til fast pris, så hedder det en entreprise og så gælder disse regler ikke fordi den danske virksomhed ikke løber nogen risiko. Det skal dog vel at mærke være et produkt.

Grunden til at jeg fokuserede det jeg skrev på timer, var det oprindelige indlæg i denne tråd omkring brug af hjælp til løbende rettelser og projekter, typisk af mindre størrelse.

Venlig Hilsen

Kim 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:15

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Dimsedut:

Det er det jeg mener :)

Hvorfor reklamerer du ikke mere med det på Amino? Her er en masse fattige iværksættere som vil have stor glæde af billige timer.

Igen hvis jeg tager udgangspunkt i mig selv - så har jeg et nyt site på vej som kræver en masse små rettelser. Senere hen vil jeg have løbende brug for hjælp til kampagnesites, nye bannere osv. Jeg vil også gerne split-teste, men jeg har ikke råd til at splitteste til 600 i timen..... 140 derimod er en helt anden snak...

Godt initiativ Jimmy (og jer andre - peter, rasmus og Phillip)

Hilsen Morten

Thankyou Morten,

I actually tried since August to offer as much as I could to help people...

But I actually hurt my business by making it look cheap.

I am now really suffering from this and am considering getting out of the small task solving and outsourcing, and instead getting into actually teaching people to do the things themselves. I have a new package which I will be releasing to the public soon...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)