|
Hej. Jeg søger et par skribenter med interesse inden for it området. Jeg har udviklet et næsten komplet nyhedssystem (IKKE BARE EN BLOG) - som arkitettur, og system messigt ligger sig meget op af sider som comon, computerworld, version2 mm. Planen var at jeg selv ville videregive de nyheder jeg ALLIGEVEL læste på mange af de udenlandske og danske nyhedssites som zdnet, wirednews, andandtech osv osv.. Men da jeg godt nu kan se at det kræver en bare én mand at administrere et nyhedssite og debatforum som det, så søger jeg nogen "partnere". Du skal ikke smide noget i det overhovedet, udover din tid! Jeg står for alt det tekniske, og siden er desuden placeret på en dedikeret server, så der er plads til trafik. Måden du bliver aflønnet er at der er implementeret et banner / reklame rotationssystem hvor vi har lige mange %. Så hvis vi er 3, så får du 33% etc. Det vil sige at vi har lige mange "reklamer" på siden. Hvilke reklamer du vil have ind, hvilke aftaler du evt laver eller andet - det er dit valg. De eneste retningslinier jeg har er at der f.eks ikke skal reklameres for "helse" på et it nyhedssite osv.. Derudover så er det meget vigtigt for mig at pointere at der på ingen måde må "kopieres" indhold! Vi skal ikke ud i noget med at der "stjæles" tekster uden tilladelse. Til alle der skulle have interesse, send mig en PM. |
Skribenter med flair for it nyheder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem