Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk webhosting hvem kan i anbefale?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hel del kunder der sammen med mig selv skal ud og finde et nyt sted at hoste vores sider!

Er der nogen der har erfaring fra et godt sted. Det skal bare køre og være oppe hele tiden, også skal det ligge i Danmark.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at vi idag har Gigahost.dk og det har vi været glade for. Men over de sidste 1½ år har det kørt dårligt, og siderne er ofte nede og kan slet ikke vises. Efter gentagende gange at have snakket med dem, er jeg overbevist om at de enten ikke selv er klar over hvad problemet er, eller at de ikke kan løse det. For man få de samme svar fra deres kundeservice hver gang man skriver til dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan bestemt anbefale www.meebox.dk

Det fungerer, er tæskebilligt og så har de en forrygende og venlig support

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er virkelige glad for meebox.net , jeg har været hos dandomain, gigahost, wannafind , web10.dk surftoftown.dk de bedste af dem har klart været meedox.net 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Årslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Fra  ecore Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan tilbyde dig superstabil hosting. Vores rackskabe er placeret hos Jay.NET hvor der ALTID (!) er hul igennem.

Vi hoster store som små websites og webapplikationer for både private og offentlige virksomheder - bla. et system der bruges dagligt af alle landets praktiserende læger og et omfattende digital signage system .. ;)

Tjek hastigheden på sites som http://depnet.dk og http://blackpelican.dk.. ;)

Vores speciale er at hoste umbraco websites, men vi hoster selvfølgelig også alt muligt andet. Der er også mulighed for få din egen server.

Ring 28107347 for en snak.. ;)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Er der nogen der har erfaring fra et godt sted. Det skal bare køre og være oppe hele tiden, også skal det ligge i Danmark.

Jeg har brugt Gullestrupnet.dk i et par år nu og her køre alt fint ligesom prisen er til at betale. De har support på de fede tidspunkter.

/allan

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også prøvet adskillige danske webhoteller og den bedste måde at hoste på har for mig vist sige at være en VPS i tyskland, både hvad angår response time og selvfølgelig også fleksibilitet :)

Ikke at det er den bedste løsning for alle, men har man kompetencerne til at styre egen hosting, synes jeg klart en VPS skal overvejes.  De kan efterhånde fåes til den samme pris som et webhotel, ihvertfald hvis man kigger i udlandet.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Wannafind . Yderst professionelle, og så er alt placeret i Danmark, man kan ringe til dem, de kan tilbyde utroligt mange "ekstra" ting som exchange mm. Så hvis man ikke blot søger noget "billigt", men også gerne vil have lidt kvalitet og service med for 5 øren, så er det helt sikkert wannafind man skal gå efter.

Selvfølgeligt hvis prisen er den største faktor, så er det muligt det ikke er interessant. Men lige et indlæg herfra :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige hoppet på Meebox og har også på UnoEuro og begge er rigtig gode (især til prisen).
Support er hurtig og dygtig (men ikke de bedste til at forklare pædagogisk til helt nybegyndere).

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale UnoEuro!

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)