Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvpromovering på Amino Buzz - Hvor går grænsen?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Hele pointen med Buzz er, at alle kan foreslå næsten hvad som helst de mener et interessant for iværksættere.

Ideen er så at folk stemmer på det de syntes er godt og det betyder igen at det kun er det gode der kommer på forsiden.

Jeg følger meget med og systemet virker fremragende.

Vores indbyggede "spamfilter" holder snottet væk og jeg ser yderst sjældent at skrammel slipper igennem.

Så anbefal i bare jeres egne ting. Er de gode og relevante, kommer de på forsiden.

Dbh Martin

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:22

Tak for at blande dig i debatten, Thorborg. Jeg er helt med på præmissen.

Problemet er, hvis en Buzz-historie kommer på - på et tidspunkt, hvor der ikke er mange Buzz-læsere på, og der så kommer en håndfuld Amino'er, der mener, at blogindlæg generelt skal holdes udenfor Buzz.

Så går vi i sidste ende glip af noget kvalitetsindhold, fordi det hurtigt drukner i de konsekvente "Thumps down", der bliver givet - måske uden de overhovedet læser indlægget.

Jeg ville ikke se noget problem i det, hvis der blev afgivet 30-50 stemmer ved hver historie, fordi så ville man hurtigt kunne skille fårene fra bukkene.

Men når der som oftest kun er en håndfuld stemmer på en historie, så skal der ikke meget til, før bobleren bliver druknet.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:58

Jeg synes faktisk retningslinjerne er meget klare, det skal være iværksætter interessant/relevant. Også synes jeg det er underordnet om det er indsenderen der har skrevet det.

Jeg synes derimod det er træls når der dukker historier op på Buzz, hvor indsenderen har "skrevet" artiklen "inspireret" fra anden kilde, uden at angive den originale kilde, men det sker også alle andre steder, så det er bare at "Thumbs down".

Så overall synes jeg Buzz fungere efter hensigten. :-)

Mads Madsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Buzz fungerer udmærket, som den er sat op nu.

Ja, jeg er imod selvpromovering og reklamesøjler, hvorfor jeg da også normalt vurderer om en blog er relevant, inden jeg i givet fald giver den "Thumbs down".

Tonny

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg sætter ofte pil ned ad for privat blogindlæg og jeg er ligeglad om det er ejeren der har tilmeldt den.
Problemet er at de ofte stinker langt væk af linkbulding eller salg af et eller andet, i stedet for at give god information.

Det er ret svært at lave gode indlæg.
For det første kræver det en stor viden, så kræver det en evne til at kommunikere og så kræver det meget arbejde.
Antallet af bloggere i Danmark der evner det, er forsvindende lille.
Så mon ikke problemet primært ligger i, at private blogindlæg ofte stinker?

De bedste hilsner

Martin

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:05

Godt svar, Martin. Jeg kan sagtens følge dig. Lad os lukke den her :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)