Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvpromovering på Amino Buzz - Hvor går grænsen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er rigtigt godt gang i Amino Buzz, og det er selvfølgelig glædeligt. Jeg synes dog, at der mangler nogle åbenlyse retningslinjer omkring, hvornår man må linke til en historie og hvornår man ikke må.

Der dukker ofte Buzz-historier op fra brugere, der promoverer deres egne blogs, og det har jeg personligt intet imod, så længe indholdet er af høj kvalitet, og man virkelig kan se, at de har brug lang tid på research mv.

Jeg synes bare, at man bør opsætte nogle retningslinjer, fordi det nogle gange er en hårfin grænse, og så bliver nogle Buzz-leverandører straffet for at stå bag selvpromovering, fordi den pågældende læser ikke finder den lige så interessant.

Konklusion: Jeg mener, at man skaber ubalance i Buzz-universet, når en gruppe Amino'er mener, at det er rigtigt gavnligt, at man deler historier fra egen blog, mens man har en anden gruppe, der straks klikker "Thumbs down", når de spotter, at det er leverandøren selv, som linker til sin egen blog.

Bør man ikke opstille nogle retningslinjer, så alle har samme albuerum?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08

Casper Lohse:
Bør man ikke opstille nogle retningslinjer, så alle har samme albuerum?

Meget enig med dit indlæg. Det er da også mit indtryk at der i starten blev holdt lidt "hånd i hanke" med det. Men det er svært at argumentere imod mange af disse blogindlæg når Amino (eksempevis Martin Thorborg) selv bruger Buzz'en til at markedsføre egne indlæg.

Men ja nogle tydelige retningslinier ville være relevante.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12

Enig! Synes det bliver lidt udvandet, når alle mulige og umulige blogindlæg iblandes... Personligt er mit brug af Buzz´en i hvert fald nedafgående pga. dette...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:23

Jeg har observeret det samme, og linker derfor ikke til historier der omtaler mine egne projekter (har vidst gjort det en enkelt gang).

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:30

Casper Schneidereit:

Jeg har observeret det samme, og linker derfor ikke til historier der omtaler mine egne projekter (har vidst gjort det en enkelt gang).

Det er bare en kedelig udvikling, hvis andre også opgiver, at linke til deres eget materiale.

Det skulle jo helst være sådan, at der var en fin balance mellem nyheder udefra og så nogle "insider-guldkorn" fra de mange dygtige bloggere, der i forvejen findes på Amino.

Alternativt skulle man lave et filter i Buzz, således, at dem, der var lodret imod blog-indlæg, kunne fravælge dem fra oversigten. Det ville sandsynligvis være den bedste løsning, så alle havde et valg på den konto.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:43
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:46

Man kunne jo give mulighed for at skjule afsender :p

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:46

Jeg har også gjort det to gange, men mener faktisk at det ville være bedre hvis man ikke måtte linke til egne artikler. Buzz ville blive benyttet mere, da folk så vidste at de artikler der blev linket tiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltiltilttiltiltiltiltiltiltil var artikler af god kvalitet, da det netop ikke er forfattere der linker til den.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:54

Tror faktisk at hvis afsender blev skjult, så ville det misbruges endnu mere....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:06

vis det er godt er ok om det er afsender selv der skriver som  er forfatter flere de har velfungere succes sider , de skulle gerne skrive vis der sker nyheder i sin branche hvor du kommer i medierne og du har udtrykt din mening der 

jeg vil dog også mene der er ok , også artikler som ikke amino.dk bruger har lavet , selv om det er super godt det fleste amino.dk laver og det er ganske unikt 

i alt er vi voksne mennesker så hver eneste bare lidt godt blog indlæg nyhed ligger man ikke der , de fleste kan sagtens se grænsen og dem som ikke kan se den og bliver ved og ved bliver boost så meget og vis laver mange vil de måske få en advarsels af amino.dk crew  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)