Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung arbejdskraft med unikke sælgerkompetencer søger job i udlandet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger Du en til at følge dig rundt på dine forretningsrejser? En der kan lade dig tænke højt, sparre og komme med inputs? 

Hej Amino'er.

Jeg hedder Tobias Elkjær Mikkelsen og er en ung energisk fyr i mine bedste ungdomsår, 20år. Jeg kommer fra Midtjylland, hvor jeg til daglig er bosat i Viborg. Jeg har boet for mig selv i 3 år, men flytter hjem til Juni, når min uddannelse er afsluttet.

Min hverdag er pt. primært bygget op omkring min skolegang, som jeg gør en del ud af. Fortsætter alt som nu, ender jeg ud med et snit på 10,6. Jeg går på Viborg Handelsgymnasiums innovations- og marketingslinje med stort engagement. Jeg har blandt været med til at vinde Universiteternes Innovationsdag 2011 i Herning.

Størstedelen af min fritid bruger jeg på iværksætteri, arbejde, den innovative del af mit enorme netværk samt en høj grad af personlig udvikling og realisering. Som person har jeg en fantastisk vision om at kunne gøre en forskel. 

Som 14 årig fik jeg en stor interesse for pyskologi og ”neuro-linguistic programming” (NLP), hvilket har hjulpet mig utrolig meget sidenhen. Jeg læste om alt fra gruppepsykologi og ledelse til kropssprog og salg. Dette har hjulpet mig utrolig meget som aktiv i det danske natteliv. Jeg blev bartender to år tidligere end NOX-networks regler egentlig tillader (som 19årig), og oplever herigennem en ualmindelig intensiv kundekontakt. Jeg bliver udfordret hvér gang. Senere er, grundet mit åbne sind og mit netværk, blevet brugt meget som eventkoordinator, hvor jeg eksempelvis har været i England på inspirationstur. ”Huset” er Crazy Daisy Viborg og blev kåret som Danmarks bedste natklub i 2011.

I Dansk Supermarked har jeg også formået at skabe resultater. Til trods for, at jeg kun arbejder to gange om ugen, har jeg alle måneder (på nær juni/juli) i 2011 ligget som Danmarks top5 bedst sælgende (indenfor det område som måles - forsikringssalg). Jeg har, konsekvent, ligget som Danmarks bedste-sælgende assistance indenfor området ”forsikringer” (v/Securator, Fullcare) samt Boxer-abonnementer.

Jeg er nu i en periode af mit liv, hvor jeg godt kunne tænke mig at komme ud og opleve nogle ting. Som sagt før, så er det vigtigt for mig at gøre en forskel. Det ville harmonere godt med mig som person, at komme ”ud og opleve noget” sammen med en global virksomhed. På sigt vil jeg gerne starte på Århus Universitet, hvor jeg enten skal læse ”Erhvervsøkonomi” eller ”Marketing, management & communication (MMC)”, men dette er på ubestemt tid, alt efter hvad fremtiden byder. 

Ønskes CV fremsendt, gøres dette gerne.

Med venlig hilsen,

Tobias Elkjær, www.tobiaselkjaer.dk

28 56 52 58

Kontakt@tobiaselkjaer.dk

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges, at indenrigsarbejde også godt kunne være aktuelt :-) 

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig at smide lidt ekstra fokus på emnet :-).

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du tænke dig at købe en webshop? send PM tak :)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan vel umuligt konkurrerer med kinesiske forhandlere?!?
Kan se du er fra Viborg! Hvad hedder du, og hvorfor sælger du? Er muligvis interesseret!

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail, lad os se hvad du synes Cool

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MJ! 

Jeg har ikke modtaget nogle mail. Prøv at send den til Tobiaselkjaermikkelsen@gmail.com. 

Vh,

Tobias

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)