Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan den slags link give god rangering på google?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke rigtigt om dette virker, så derfor spørger jeg jer aminoer.

Jeg har læst et par steder nu at det er godt, rent SEO mæssigt, hvis man har et par ''under blogs'' som omhandler nogle af de samme emner, så man kan linke til sin hovedblog.
Så når man har skrevet et indlæg, som har relevans til min hovedblog, så linker man til min hovedblog.

Har det link noget værdi? Og hvis man linker til hovedbloggen i hver artikel, mister linket så værdi?

(Bloggen som der linkes fra kunne være en blogger.com, eller wordpress blog uden domæne). 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36

er der links til bloggen hjælper det dig op ad , vis der er  ingen links er til bloggen fra andre steder er det bedste at have bloggen på egen side , alt kan have værdi men hvor meget kræfter har du og man skal have yderste meget energi for at kunne klare flere sider og disse sider skal have værdi for man vil lave det bedste 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:26

Casper Jensen:

Jeg ved ikke rigtigt om dette virker, så derfor spørger jeg jer aminoer.

Jeg har læst et par steder nu at det er godt, rent SEO mæssigt, hvis man har et par ''under blogs'' som omhandler nogle af de samme emner, så man kan linke til sin hovedblog.
Så når man har skrevet et indlæg, som har relevans til min hovedblog, så linker man til min hovedblog.

Har det link noget værdi? Og hvis man linker til hovedbloggen i hver artikel, mister linket så værdi?

(Bloggen som der linkes fra kunne være en blogger.com, eller wordpress blog uden domæne). 

Hvis din blog generelt kun fungerer som linkside til din hovedside, så vil den i Googles øjne have mindre relevans, i forhold til en blog der generelt handler om dit område og som linker til flere relevante kilder.

Det vil ikke være uden værdi at lave en blog som den du foreslår, men hvis du i stedet laver noget godt indhold og linker til flere forskellige kilder generelt vil du opnå langt bedre resultater. Der er ingen der siger at de links der ikke er til dig selv skal være til dine direkte konkurrenter, men en blog der kun linker til en bestemt side, højst sandsynligt med overoptimerede anchortekster og keywordstuffing gør meget lidt godt i længden i forhold til en mere seriøs blog hvor brugerne tænkes bare lidt med.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)