Hey alle glade aminoer! Jeg har i længere tid ikke haft et arbejde mens jeg studerede! Derfor har jeg været ude over 100 gange for at lægge en ansøgning ud til "ALLE" steder jeg kunne komme i tanke om, men der er ingen der kunne bruge mig! Jeg vil utrolig gerne spare lidt penge op til senere brug efter min uddannelse og derfor spørge jeg nu jer herinde. Har i nogle gode råd til at kunne spare nogle penge sammen? Hvordan kan jeg evt. ansøge om job? Hvor kunne jeg søge? Og mangler i en frisk ung mand? Jeg har bosted i slagelse og kan nogle ting med en computer! Jeg kan lave grafisk sager og elsker at snakke med mennesker! Jeg er altid glad og klar på det meste! Hvis i har et super godt jobtilbud liggende, eller nogle små opgaver der skal løses, må i utrolig gerne kontakte mig! Jeg har at der er nogle der kan bruge mig! Eller har nogle ideer til at få indtjent nogle penge! Mvh. Daniel K. Petersen |
Daniel Kongsted Petersen:Hey alle glade aminoer!
Jeg har i længere tid ikke haft et arbejde mens jeg studerede! Derfor har jeg været ude over 100 gange for at lægge en ansøgning ud til "ALLE" steder jeg kunne komme i tanke om, men der er ingen der kunne bruge mig!
Jeg vil utrolig gerne spare lidt penge op til senere brug efter min uddannelse og derfor spørge jeg nu jer herinde.
Har i nogle gode råd til at kunne spare nogle penge sammen? Hvordan kan jeg evt. ansøge om job? Hvor kunne jeg søge? Og mangler i en frisk ung mand?
Jeg har bosted i slagelse og kan nogle ting med en computer! Jeg kan lave grafisk sager og elsker at snakke med mennesker! Jeg er altid glad og klar på det meste!
Hvis i har et super godt jobtilbud liggende, eller nogle små opgaver der skal løses, må i utrolig gerne kontakte mig!
Jeg har at der er nogle der kan bruge mig! Eller har nogle ideer til at få indtjent nogle penge!
Mvh. Daniel K. Petersen
Hej Daniel,
Jeg er selv studerende, det jeg gjorder da jeg flyttede til Odense var simpelthen at kigge på, hvad er det jeg søger? Jeg søgte et "no-brainer" arbejde, hvor jeg kunne have 1-2 vagter om ugen, det måtte ikke være mere end 7 timer.
Dernæst kiggede på hvilke jobs havde jeg haft før i den katagori, og fandt frem til 2 typer af job har præget mit CV, det ene elskede jeg mere end det andet. Så valget falgt på det
Så googlede jeg hvordan man skrev et godt CV, og ansøgning.
Dernæst var min plan at bruge de første 14 dage på at søge de jobs jeg helst ville beskæftige mig med, hvilket er fitness.
Hvis jeg ikke fik arbejde der, ville jeg søge min katagori 2, og hvis det ikke lykkedes vill jeg søge noget jeg ikke havde erfaring med.
Heldigvis lykkeds det at få job i Fitness da jeg havde et fint CV.