Hej alle sammen. Jeg har lavet en opfindelse, som er inden for køkkenindustrien. Den er blevet testet i flere husstande med stor begejstring. Jeg har snakket med flere personer fra imerco, og de syntes at det lyder utrolig spændende. Jeg har fået af vide at jeg skal kontakte den person som står for al indkøb af isenkram i landet. Men da jeg ikke mener at jeg har råd og overskud til at bruge en masse tid på dette, da jeg også står i lære, så vil jeg sælge ideen. Så hvis nogen er interesseret, så kan de bare skrive til mig. Det skal lige siges at jeg er ved at arbejde lidt på designet, så den bliver mere handy. Men det kan vi jo tale videre om. Jeg er helt sikker på at der kan være rigtig mange penge i dette projekt. MVH Tobias Henningsen |
Ny opfindelse
- 1
|
En opfindelse skal være væsenligt andeledes fra det alm. kendte, FØR den kan komme i nærheden af noget der kan betegnes som en opfindelse. Skulle produkt - ide / opfindelse være i nærheden af at kunne få patent eller brugsmodel - og der til vil design registrering, også være nødvendig. Inden alt dette, er der mange regler der SKAL overholdes. Du må godt omtale ide i EN lille vennekreds, MEN du må ikke omtale og beskrive dit produkt over for en butikskæde - ej heller en kort omtale af din ide / produkt i en lille lokal avis, inden du eventuelt insender en andsøning til Patent og Varemærkestyrelse. Link http://startguiden.dkpto.dk < Hvis de får nys om at du har omtalt ide / produkt i størere forsamlinger mv. DA bortfalder din ret til at kunne søge patent mv. nankai |