Hej alle. Jeg hedder Philip, jeg er 21 år, uddannet elektriker, og netop afsluttet første semester som energiteknolog. Min drøm har altid været at blive selvstændig, og for at komme igang med dette har jeg overvejet tilgangen via. alarm og sikkerhed. Grundet min baggrund som elektriker kan jeg via. teknisk skole tage et 2 ugers kursus som gør jeg selvstændigt kan opsætte og installere alarm-systemer. Grundet den generelle stigning af indbrud i huse, specielt i nordsjælland ser jeg et stort kundepotentiale, og min primære markedsføring skal bestå af trådløse alarmanlæg (besparelse af arbejdstid på kabelføring, samt det at skåne husets indvendige æstetik for kabler på alle leder og kanter.) Dette havde jeg forestillet mig skulle komme som en færdig pakke bestående af f.eks. en central og et par rumfølere, så kunne man evt. lave tillægspakker, ekstra rumføler, magnetkontakter osv osv, som en FAST pris pr del inkl. installation. På denne måde ville kunden vide hvor meget det løb op i, samt det ville give et nemt, overskueligt prisanslag for den valgte løsning. Udover dette havde jeg forestillet mig at jeg ville ligge vægt på alle alarmsystemer blev leveret med simkort-modul, og at ejeren SELV blev kontaktet ved alarmtilslutning, istedet for de skal betale dyre abonnementomkostninger for at være til tilkoblet et vagtfirma der alligevel først ankommer til gerningsstedet langt efter indbrudstyvene er over alle bjerge. Mit spørgsmål er derfor, er der nogen herinde der forhandler alarmsystemer engros? - Måske kender i nogen der forhandler nogle systemer som er tilsvarende den ovenstående beskrivelse? På forhånd tak. Philip |
Hej Philip.
Mit navn er Dennis Larsen og jeg er salgs- og marketingsdirektør i SikkertHjem, en alarmvirksomhed som netop sælger den type alarmsystemer som du beskriver i dit indlæg.
Vi kunne bestemt være interesserede i at indgå en eller anden form for aftale omkring salg af vores produkter og din service i form af installationen.
Vi tilbyder i øjeblikket ikke denne service, hvilket betyder at alle vores kunder selv programmerer og installerer deres alarmsystemer, men vi har løbende henvendelser fra kunder, især det lidt mere modne segment, som spørger om der er mulighed for assistance med installationen.
Du kan jo tage et kig på vores hjemmeside www.sikkerthjem.dk hvor vores produkter er beskrevet og finder du dette interessant, så skal du være mere end velkommen til at kontakte mig for en videre dialog.
Med de venligste hilsener
Dennis Larsen
M: 31209685
E: dennis.larsen@sikkerthjem.dk