Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktvalg til aut. alarminstallatør nordsjællandsområdet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Energioptimering Nordsjælland Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg hedder Philip, jeg er 21 år, uddannet elektriker, og netop afsluttet første semester som energiteknolog.

Min drøm har altid været at blive selvstændig, og for at komme igang med dette har jeg overvejet tilgangen via. alarm og sikkerhed. Grundet min baggrund som elektriker kan jeg via. teknisk skole tage et 2 ugers kursus som gør jeg selvstændigt kan opsætte og installere alarm-systemer. Grundet den generelle stigning af indbrud i huse, specielt i nordsjælland ser jeg et stort kundepotentiale, og min primære markedsføring skal bestå af trådløse alarmanlæg (besparelse af arbejdstid på kabelføring, samt det at skåne husets indvendige æstetik for kabler på alle leder og kanter.) Dette havde jeg forestillet mig skulle komme som en færdig pakke bestående af f.eks. en central og et par rumfølere, så kunne man evt. lave tillægspakker, ekstra rumføler, magnetkontakter osv osv, som en FAST pris pr del inkl. installation. På denne måde ville kunden vide hvor meget det løb op i, samt det ville give et nemt, overskueligt prisanslag for den valgte løsning. Udover dette havde jeg forestillet mig at jeg ville ligge vægt på alle alarmsystemer blev leveret med simkort-modul, og at ejeren SELV blev kontaktet ved alarmtilslutning, istedet for de skal betale dyre abonnementomkostninger for at være til tilkoblet et vagtfirma der alligevel først ankommer til gerningsstedet langt efter indbrudstyvene er over alle bjerge.

Mit spørgsmål er derfor, er der nogen herinde der forhandler alarmsystemer engros? - Måske kender i nogen der forhandler nogle systemer som er tilsvarende den ovenstående beskrivelse?

På forhånd tak.

Philip

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:14

Hej Philip.

Mit navn er Dennis Larsen og jeg er salgs- og marketingsdirektør i SikkertHjem, en alarmvirksomhed som netop sælger den type alarmsystemer som du beskriver i dit indlæg.

Vi kunne bestemt være interesserede i at indgå en eller anden form for aftale omkring salg af vores produkter og din service i form af installationen.

Vi tilbyder i øjeblikket ikke denne service, hvilket betyder at alle vores kunder selv programmerer og installerer deres alarmsystemer, men vi har løbende henvendelser fra kunder, især det lidt mere modne segment, som spørger om der er mulighed for assistance med installationen.

Du kan jo tage et kig på vores hjemmeside www.sikkerthjem.dk hvor vores produkter er beskrevet og finder du dette interessant, så skal du være mere end velkommen til at kontakte mig for en videre dialog.

Med de venligste hilsener

Dennis Larsen

M: 31209685 
E: dennis.larsen@sikkerthjem.dk 

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:17

Hej Philip,

Jeg hedder Mark Wedel Andersen og er Global Manager for HomeAlarm. Hvis du stadig er interesseret i at sætte alarmsystemer op vil vi rigtig gerne indgå et samarbejde med dig. Vi har forhandlere i andre regioner af landet og er vant til at have med forhandlere at gøre. Selvom du sætter alarmerne op kan vi stadig tilbyde at lave support for dine kunde skulle der være brug for det. Hvis du er interesseret kan jeg sende dig en brochure med en oversigt over vores forskellige alarmer og deres funktioner samt en forhandlerprisliste?

Mvh,

Mark Wedel Andersen

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:27

Hej Philllip.

Jeg håber det lykkes for dig. Jeg har selv deltaget i jagten på den bedste hardware til tyverialarmer i forbindelse med det dansk udviklede alarmsystem www.cosesy.com fra forskerparken i Aarhus. Jeg syntes du skal overveje kraftigt om du vil tilbyde det samme som alle andre eller om det skal være helt anderledens. Det er rigtigt at kundepotentialet er stort, men det er konkurrenternes antal nok også. Installationen af moderne trådløse alarmer er blevet nemmere, hvilket mindsker folks lyst til at betale en elektriker. Hvis det valgte system er billigt, så kan din konkurrenter nok også tilbyde det billigt. Ikke at et alarm-system kan sammenlignes med en pære endnu, nogen kunder kan måske begynde at tænke sådan.

Så mit råd er, at som ny og ung på markedet skal du tilbyde noget nyt og moderne. Og da du er elektriker, så vælg et alarmsystem der også kan kobles sammen med strøm fra f.eks. LK eller ZenseHome. Så tror jeg du får glade kunder, og bliver tilfreds. 

mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)