Er der nogen herinde der får rapport fra SeoSupporten.dk?
Jeg har fået en rapport fra dem stort set siden jeg startede katrineskøkken.dk og er super glad for løsningen, ikke mindst fordi at de har en gratis seorapport.
Men jeg skulle ind og rette noget til rapporten og da jeg ikke kunne det, har jeg prøvet at skrive til dem adskellige gange men for fejl på den mail jeg sender, som om mailen ikke findes mere.
jeg fik min seorapport i søndags , det fungere fuldt som det skal på SeoSupporten.dk for mig , prøv og skrive til dem vis slet ikke får rapport mere ,men husk tjek om den ikke skulle ligge en mail vis man får samme overskrift i mail ligger det i nogle mail systemer ved siden af hinanden de mail man får
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg fik min seorapport i søndags , det fungere fuldt som det skal på SeoSupporten.dk for mig , prøv og skrive til dem vis slet ikke får rapport mere ,men husk tjek om den ikke skulle ligge en mail vis man får samme overskrift i mail ligger det i nogle mail systemer ved siden af hinanden de mail man får
Jeg får også rapporten som jeg skal men skal ha ændret noget til rapporten og deres mail virker ikke... Som skrevet..
Hvis ikke du kan finde en alternativ email til seosupporten, kan du jo evt. sende Demib en pb herinde på Amino. Selv om det nok ikke er noget han selv skal tage sig af, kan det da være, at han kan sende dim mail videre eller finde en anden email adr. til dig.
Det er jo også i hans interesse at få at vide, hvis de har nogle problemer med deres site.