Jeg står for at skulle lave en blog og skal høre om man kan lave en blog via drupal og hvis ja, kan det så have fordele på sigt at oprette den i drupal som vel alt andet lige byder på lidt flere muligheder end wordpress?
Hvad anbefaler i?
www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma
Fordelen ved at vælge WordPress er, at det tager 5 minutter at installere så længe du har et webhotel. Derefter kan du nemt downloade et gratis theme, som er designet. Du kan også betale for et theme for et par hundred kroner, og få et virkeligt lækkert design. Jeg anbefaler Woo Themes til det.
Når du så gerne vil tilføre funktioner og smarte ting, så opererer WordPress med Plugins. Disse plugins kan du downloade helt gratis på deres hjemmeside.
En fordel som jeg ved er vigtig i forhold til at lave en blog, er at dens søgemaskineoptimering er i orden. WordPress har alle mulige plugins som du kan installere, som kan hjælpe dig på vej til at komme foran de andre i køen
Jeg har kun haft gode erfaringer med WordPress, og jeg er helt sikker på at du ikke vil fortryde.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Du kan sagtents lave en blog i Drupal. Standardforsiden vises det seneste indhold på samme måde som i WP.
Det er rigtigt at du kan så meget mere med Drupal. Spørgsmålet er om det er relevant for dig.
Så hvis du udover en blog også skal vise f.eks. en oversigt over forsikringspriser, antal utilfredse kunder for hvert selskab og lign vil jeg vælge Drupal.
Hvis ikke vil jeg vælge WP
Drupal har desuden en stejlere indlæringskurve end WP. Så det skal du også tage med i dine overvejelser.
Jeg vil til enhver tid vælge Wordpress. Jeg synes det har præcis de muligheder som jeg finder nødvendige. Det er nemt og brugervenligt, hvilket gør det let at arbejde med.
Jeg har faktisk lige oprettet min egen blog i wordpress og det fik jeg klaret på meget kort tid pga. den lette opsætning.
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Du skal som sagt ind på dk-hostmaster og der skal du finde Redeleger domænenavn under selvbetjening. Du skal bare indtaste NS1, så finder den selv de to andre.