Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner / Investorer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Jeg er fuld gang med at lave min egen webshop, og mangler derfor en partner eller en investorer, som kan tage del i min drøm. Finanskrisen har sikkert gjort at mange, ikke tør investere og passer mere på deres penge. Jeg er sikker på jeg har det produkt, som kan give finanskrisen et ordentligt los bagi og fremadrettet penge i lommen og, fremfor alt masser af succes. Jeg har valgt ikke at skrive min ide ned, da jeg ikke ønsker at andre " IKKE" interesseret personer ikke skal have del i min projekt. Jeg er klar til gribe verden, er du min parter eller ham som vil smide penge i mit projekt, under en person som er loyal, trofast og fremfor alt ærlig i sine omgivelser ? Så skriv !

KUN SERIØSE HENVENDELSER.

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne kontakte mig, så kigger jeg kort på ndet.

mvh

Nicolaj

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Hvad kigger du på ? Kan ikke lige fortolke det sidste du skriver i din tekst ? :)

Kan se du underviser i iværksætteri på Copenhagen Business School - Cool, highfive til det !

mvh

Nicklas

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nicklas,

Hvis du beskriver den forventede kapital, samt konkretiserer projektet en anelse mere, så tror jeg du øger sandsynligheden for et match! Folk har forskellige præferencer, så det er ikke til at vide om der er 50.000 eller 5 millioner du søger. Desuden er der mange om budet, så du står ret dårligt med dit indlæg.

'Jeg søger 500.000 kr. til en ide indenfor telefoni og massage' fungerer bedre end  'Jeg søger nogle penge til en ide' :-)

Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Var lidt ukonkret, beklager. Menet bare at hvis du sendte en beskrivelse på eks. 1 side, så kigger jeg gerne på idéen og kommer med feedback til om hvor man kan finde finansiering (eller om idéen efter min subjektive mening ikke er "god").

mvh

Nicolaj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)