Hej Vi er et lille firma, som søger hjælp til at opdatere vores ret kedelige hjemmeside. Findes der en eller anden form for manual? :-) Blåholm |
Hjemmeside-hjælp
- 1
|
// Jesper Skov
Det er dog ikke lige så nemt at gå til, som du måske tror - da det kræver nogle færdigheder i forskellige programmer. Men du er velkommen til at sende mig en e-mail eller en pb, så vil jeg gerne hjælpe dig lidt videre med en flottere hjemmeside! |
// Jesper Skov
Hvis I selv ønsker at opdater den, så er html.dk - som Jesper anbefaler - absolut værd at kigge på for Jer. Alternativt kunne du finde et firma der tilbyder CMS systemer, der er rigtig mange her på Amino.dk, og få dem til at give dig et tilbud på en hjemmeside i det CRM system som virksomheden nu arbejder med. Styrken ved et CRM er, at du som hjemmeside ejer kan opdater siden helt uden at have læst html.dk igennem samt have erfaring med dette fra tidligere. Selv tilbyder jeg, Nerdlab, websites bygget op i et CRM system der hedder Typo3. Her har du en word-look-alike editor som du opdater hele dit web-site i, via din browser. Det er rigtig smart og nemt. Se evt. denne side http://www.nerdlab.se/support.html hvor jeg linker til en PDF. Det er en lyn-guide i vores CRM løsning, hvordan den bruges og sådan. Der kan du evt. danne dig et indtryk af hvad det er. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har yderlige spørgsmål :) |
Hej Blåholm Hvis Jesper da har ret i, at din hjemmeside heddder http://www.blaaholm.com/ vil jeg give ham og dig selv ret i, at den godt kunne peppes lidt op. Når du skal have designet rettet til, så husk også at tænke på, om der kunne gøres noget ved søgemaskineoptimering - dvs. placeringen på Google og andre søgemaskiner, som der på den nuværende version af siden ikke er gjort meget for. Det handler selvf'ølgelig om budget, men hvis pengene er til det, og hvis I er interesseret i at skaffe kunder gennem nettet og ikke kun bruge sitet som et visitkort, hvor man skal kende adressen for at ende på siden, kan det være en god idé at få det med i revideringen. Held og lykke med den videre proces. Mvh. |
Kasper Christiansen
Webdesign, Flash og økonomiske hjemmesider