Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside-hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi er et lille firma, som søger hjælp til at opdatere vores ret kedelige hjemmeside. Findes der en eller anden form for manual?

:-) Blåholm

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:54
Jeg ved ikke om der direkte findes en manual, men det var nemmere at hjælpe dig, hvis du viste os siden. Men hvis du mangler god begynder-viden indenfor html/css osv, kan jeg anbefale dig at læse lidt på html.dk.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:56
Ved en hurtig googling, går jeg ud fra at siden du omtaler er www.blaaholm.com. Umiddelbart syntes jeg at opsætningen og det grundlæggende er i orden, men giver dig ret i at der kunne laves noget flottere grafisk.

Det er dog ikke lige så nemt at gå til, som du måske tror - da det kræver nogle færdigheder i forskellige programmer. Men du er velkommen til at sende mig en e-mail eller en pb, så vil jeg gerne hjælpe dig lidt videre med en flottere hjemmeside!

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:26
Hej Torben,

Hvis I selv ønsker at opdater den, så er html.dk - som Jesper anbefaler - absolut værd at kigge på for Jer.
Alternativt kunne du finde et firma der tilbyder CMS systemer, der er rigtig mange her på Amino.dk, og få dem til at give dig et tilbud på en hjemmeside i det CRM system som virksomheden nu arbejder med.

Styrken ved et CRM er, at du som hjemmeside ejer kan opdater siden helt uden at have læst html.dk igennem samt have erfaring med dette fra tidligere.
Selv tilbyder jeg, Nerdlab, websites bygget op i et CRM system der hedder Typo3. Her har du en word-look-alike editor som du opdater hele dit web-site i, via din browser. Det er rigtig smart og nemt.
Se evt. denne side http://www.nerdlab.se/support.html hvor jeg linker til en PDF. Det er en lyn-guide i vores CRM løsning, hvordan den bruges og sådan. Der kan du evt. danne dig et indtryk af hvad det er.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har yderlige spørgsmål :)

Fra København S
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:16

Hej Blåholm,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at peppe din hjemmeside lidt op og vise dig hvor nemt det bagefter kan være at være webmaster på sin egen hjemmeside. Skriv hvis denne tråd stadig er relevant.

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:34

Hej Blåholm

Hvis Jesper da har ret i, at din hjemmeside heddder http://www.blaaholm.com/ vil jeg give ham og dig selv ret i, at den godt kunne peppes lidt op. Når du skal have designet rettet til, så husk også at tænke på, om der kunne gøres noget ved søgemaskineoptimering - dvs. placeringen på Google og andre søgemaskiner, som der på den nuværende version af siden ikke er gjort meget for. Det handler selvf'ølgelig om budget, men hvis pengene er til det, og hvis I er interesseret i at skaffe kunder gennem nettet og ikke kun bruge sitet som et visitkort, hvor man skal kende adressen for at ende på siden, kan det være en god idé at få det med i revideringen. Held og lykke med den videre proces.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)