Jeg har i den seneste måneds tid skrevet en del almindelige artikler, samt SEO artikler. - Andet som i synes jeg skal vide inden jeg springer ud som 'freelance'. |
Og jeg håber nogle vil svare..
(Undskyld for bump..)
Jeg har i den seneste måneds tid skrevet en del almindelige artikler, samt SEO artikler. - Andet som i synes jeg skal vide inden jeg springer ud som 'freelance'. |
Idag er der måske nogle der vil svare :D |
Hejsa Casper Kan se der ikke er nogle der har svaret dig, så vil da hurtigt lige smide mine råd. Du må jo i teorien tjene hvad du vil, så længe du betaler din skat. Der er noget fradrag inde over fordi du har frikort jo, men ud over det er der som sådan ikke nogle begrænsninger, medmindre at du ikke er momsregistreret, så må du kun tjene 50000kr årligt. Men en momsregistrering kræver en bevilling som du kan søge om, hvis du har tilladelse fra dine forældre, og det tror jeg måske nok at du skal have også selvom du ikke er momsregistreret, når du sælger en ydelse. Så driver du jo firma, uanset om du er registreret eller ej. Men alt dette her er der en masse der ved meget mere end mig om herinde, så det må du håbe de lige gider at skrive hvis jeg tager helt fejl. Det jeg ved noget om tilgengæld, er hjemmesider. Jeg er ikke helt sikker på hvad du søger, om du bare vil have en køb knap, eller du vil bygge den op som en rigtig webshop. Wordpress har uendeligt mange plugins, og et af dem hedder WP e-commerce, som er muligheden for at tilknytte en webshop. Ellers kan du også finde rigtigt mange temaer til en lav pris, også gratis hvis man kan klare sig med det, hvis du syntes webshop løsninger er til for meget besvær. Håber jeg hjalp mere end jeg forvirrede, Mvh Niclas. |
Jeg ville ikke bruge tid på en decideret webshop til så sparsomt et formål. For det meste er alle artikeljobs jo unikke tilbud alligevel. Jeg ville bare have en paypal konto opsat og så kan man lave fakturaer derfra der giver folk mulighed for at betale den vej. Det andet virker som lidt spild af tid. |