Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag ved besøg på messe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 74
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ved at man kan trække messe-stand fra i regnskabet. Men hvis man nu skal besøge en messe, for at mødes med leverandører og for at finde nye, kan man så også trække denne udgift fra?

mvh
Michael

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:06

Ja det kan man helt sikkert.

Både indgangs biletten, og andre udgifter i forbindelse med messe deltagelsen kan trækkes fra som udgift

Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 19:07

Tak for svaret. skal det bogføres på nogen speciel måde?

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:16

Michael Nielsen:

Hej!

Jeg ved at man kan trække messe-stand fra i regnskabet. Men hvis man nu skal besøge en messe, for at mødes med leverandører og for at finde nye, kan man så også trække denne udgift fra?

mvh
Michael

Hej Michael,

ja, alt hvad du laver i forhold til din virksomhed kan fratrækkes i regnskabet, hvis du overnatter på hotel eller spiser på turen er det også fradragsberettiget.

Jeg har lige lavet regnskab med vores revisor, herigennem spurgte jeg om netop det samme :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 19:22

Det lyder super... Det er jo med at trække det fra man kan. Men har jeg har hørt at man ikke kan trække restaurent besøg fra. Eller at det er i hvert fald besværlig og det er kun en procentdel af regningen der kan trækkes fra. Passer det?

Anyway, for mig er det fint bare at kunne trække transport, hotel og indgangsbilletten fra. 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:33

Michael Nielsen:

Det lyder super... Det er jo med at trække det fra man kan. Men har jeg har hørt at man ikke kan trække restaurent besøg fra. Eller at det er i hvert fald besværlig og det er kun en procentdel af regningen der kan trækkes fra. Passer det?

Anyway, for mig er det fint bare at kunne trække transport, hotel og indgangsbilletten fra. 

Ja, lige netop. 

Vi har trukket restaurant besøg fra, det eneste vi har betalt af egen lomme er transport i egen bil. Parkering af bilen i p-kælder har vi også trukket fra.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)