Hejsa på Amino Jeg har lige købt en ny højtryksrenser og kan fejre 3 år med fuld fart på, derfor vil jeg tilbyde rigtig gode amino priser på bla: - alge bekæmpelse ( tage, bygninger, belægninger m.m.) - facaderensning - Graffitirensning - rensning af værkstedsgulve - rensning af gulve udført i søsten ( vi renser med sug) - Fjernelse af tyggegummi ( indendørs og udendørs) renseren klarer 350 bar og 110 grader varmt vand har også lavtryksanlæg som vasker Glasfacader optil 15 meter vaskes fra jorden ( rentvandsanlæg) i forvejen kører jeg i området fra: Randers i nord Nyborg i øst Esbjerg i vest Grænsen i syd indenfor dette område færdes jeg, ved større opgaver andensteds finder vi ud af det kontakt mig for uforpligtende tilbud eller mere info på 40290210 eller via mail: ddf@mail.dk |
Dato: 09-05-2007 20:06:41 Forfatter:bagerJeg har lige købt en ny højtryksrenser og kan fejre 3 år med fuld fart på, derfor vil jeg tilbyde rigtig gode amino priser på bla:- alge bekæmpelse ( tage, bygninger, belægninger m.m.)
Som gammel brolægger må jeg lige komme med en kommentar.
Man højtrykrenser simpelthen bare ikke belægningssten. De bliver ved denne behandling åbne i overfladen og så sætter algerne sig da for alvor først fast. Derudover bliver de porrøse i overfladen og dette gør, at der lettere trænger vand ind i stenen som så kan springe i frostvejr.