Hej Derud! - Jeg har set en del indlæg herinde, men i ALLE indlæg, er der nogen der gør det for OP. Mvh. |
Hej.
Jeg vil gerne guide dig igennem processen - helt gratis selvfølgelig.
Mvh
Hej Derud! - Jeg har set en del indlæg herinde, men i ALLE indlæg, er der nogen der gør det for OP. Mvh. |
Hej. Jeg vil gerne guide dig igennem processen - helt gratis selvfølgelig. Mvh |
Nå, der blev lidt stille :)! Mvh. |
der findes uhyrligt mange videoer og forum tråde omkring wordpress på nettet. hvis det er noget du selv vil i det lange løb, kan jeg kun anbefale dig at du tager dig tid til at studere dette. at blive guidet hurtigt igennem enkelte problemstillinger er lidt ligesom at køre bil efter en gps. man holder øje med gps'en og ikke omgivelserne, og kan derfor ikke huske ruten næste gang man skal samme vej :-) |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
Har du ikke mulighed for one-click install af WP på one.com? Så gør de det hele for dig. Elelrs tjek denne video som hjælp mig meget da jeg første gang skulle installere WP på egen hånd : http://www.esnips.com/displayimage.php?pid=2915805 |
Hej Petar! Jeg har en side hvor vi tilbyder ca 15 gode gratis video guides i Wordpress. Tror helt sikkert du kan finde hjælp her: Wordpress kursus - gratis Held og lykke med dit projekt! |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!