Vi har et lækkert kontor på ca 85 km2 midt i kbh k til under 6000,- md. som kan blive dit! Kontoret består af 2 store lokaler samt køkken og toilet. Vi er et lille tomands konsulent firma som efterhånden arbejder meget ude af huset. Derfor føler vi, at et kontorfællesskab passer bedre til vores profil. Så det er vi nu på udkig efter. Men da vi meget glade for vores nuværende kontor, tager vi ikke hvadsomhelst. Det vi søger skal ligge i kbh/Hellerup eller lignende, der skal være et aflukket kontor og må meget gerne være et dynamisk og socialt engageret miljø. Prismæssigt: max 10.000,- Du/i sidder måske allerede i et sådan miljø og har brug for at udvide eller bare få jeres eget, så er der her en rigtig god mulighed får begge parter. |
Mangler du et billigt kontor i KBH K?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Er jeres kontor stadig ledigt? Vi er to grafikere som er interesserede, og kan muligvis henvise til et godt sted til jer, da vi har været en del rundt og undersøge "marekedet". |
|
|
Kontoret ligger midt i centrum, ven kgs. Nytorv. Men da vi selv er på jagt efter et godt kontorfællesskab, hvilket har vist sig at være meget svært at finde er kontoret desværre først ledigt når vi finder et sådan...... se evt. mine andre tråde |
Lige en hurtig update, da vi selv formentlig har fundet en kontorfællesskab, er der nu mulighed for at kunne overtage vores kontor. Men skriv til mig hvis er seriøst interesseret- |
Undskyld det sene svar, vi er stadig interesserede. Kan vi se lokalerne i denne uge? vh Peter |
Vi kan også være potentielle overtagere... smid gerne lige info på nl@sixpointzero.com hvis lokalet stadig er ledigt. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det her er nok lejet ud nu da den er fra 2007 Men hvis nogle skulle mangle et kontor i Slagelse 4200 p estsjælland, så se her Meget billigt kontor |
Med Venlig Hilsen
Kim
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)