Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du et billigt kontor i KBH K?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har et lækkert kontor på ca 85 km2 midt i kbh k til  under 6000,- md. som kan blive dit!

Kontoret består af 2 store lokaler samt køkken og toilet.

Vi er et lille tomands konsulent firma som efterhånden arbejder meget ude af huset.

Derfor føler vi, at et kontorfællesskab passer bedre til vores profil. Så det er vi nu på udkig efter.

Men da vi meget glade for vores nuværende kontor, tager vi ikke hvadsomhelst.  Det vi søger skal ligge i kbh/Hellerup eller lignende, der skal være et aflukket kontor og må meget gerne være et dynamisk og socialt engageret miljø.

Prismæssigt: max 10.000,-

Du/i sidder måske allerede i et sådan miljø og har brug for at udvide eller bare få jeres eget, så er der her en rigtig god mulighed får begge parter.

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:37
Hej,

Er jeres kontor stadig ledigt? Vi er to grafikere som er interesserede, og kan muligvis henvise til et godt sted til jer, da vi har været en del rundt og undersøge "marekedet".

Tilmeldt 26. Feb 07
Skrevet kl. 10:50
Ja, det er det. Vi har dog selv været en del rundt på markedet. Men hvis du har noget og det er det rigtige, kan vi godt finde ud af noget. Skriv evt direkte til mig.
Tilmeldt 26. Feb 07
Skrevet kl. 10:55
Troede ellers at gode billige kontorlokaler på perfekt adresse i kbh stod i høj kurs :)
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:08
hej

Hvor ligger det ??????

Tilmeldt 26. Feb 07
Skrevet kl. 08:24
Kontoret ligger midt i centrum, ven kgs. Nytorv. Men da vi selv er på jagt efter et godt kontorfællesskab, hvilket har vist sig at være meget svært at finde er kontoret desværre først ledigt når vi finder et sådan...... se evt. mine andre tråde

Tilmeldt 26. Feb 07
Skrevet kl. 13:36

Lige en hurtig update, da vi selv formentlig har fundet en kontorfællesskab, er der nu mulighed for at kunne overtage vores kontor. Men skriv til mig hvis er seriøst interesseret-

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:58
Hej Mick

Undskyld det sene svar, vi er stadig interesserede. Kan vi se lokalerne i denne uge?

vh
Peter

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:22
Hej
Vi kan også være potentielle overtagere... smid gerne lige info på nl@sixpointzero.com hvis lokalet stadig er ledigt.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:55
Med Venlig Hilsen Kim
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)