Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At tjene penge til studietur?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér.

Jeg har sammen med min klasse snakket om hvordan vi allerede nu kan begynde at tjene penge til studietur så vi kan få den fedeste tur. Men vi er lidt på barbund mht. til hvordan vi gør det. Vi kender til de klassiske kagesalg på skolen osv, men vi vil gerne have nogle fif af jer.

Vi er i alt 29 elever og er alle friske på at yde en indsats. kender i nogle der kunne bruge en hånd, eller kender i nogle gode tricks til hvordan vi skraber nogle flere penge sammen, så må i meget gerne dele dem her.

Jeg har søgt på google og også her på amino, det eneste indlæg hvor det her emne var taget op syntes jeg ikke at få meget ud af, derfor stiller jeg det lige igen, vel og meget i forhåbning om at i har noget til os.

Go' weekend :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:31

Linkbulding ? :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 11:33

Next.man:

Linkbulding ? :)

Kan du uddybe det? Vil man kunne tjene mange penge der? :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 11:36

Dengang jeg stod med mit fodboldhold, og vi skulle have skrabet penge sammen til Limone, blev det gjort lokalt. Vi fejede blandt andet hele parkeringspladsen for den lokale Rema 1000, vi var ude at hjælpe en fra vores holds far, med at pakke på hans lager, osv. 

Der er mange ting at gå i gang med. Det gælder bare om at ringe rundt, og hører hvor i kan tjene lidt :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 11:39

Tak for dit svar, det vil jeg tage til mig.

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 11:46

Der er mange faktorer som har indflydelse på hvordan en sidde ligger i søgemaskinerne.

Der er klar enighed om (undtagen en eller anden seo++ herinde) om nedenstående 100% har indflydelse :

1. Linkbulding (få sit link på andre sidder)

2. Sociale medier.

Problemet er at det er ret dyrt at få nogle proffer til. HAr i en i klassen som har lidt kendskab til dette, tror jeg, at i kunne tjene ret så mange penge. Så kan han vise jer hvad i skal gøre for virksomhederne og dele opgaverne ud :)

Det er sku federe arbejde end at fejre en parkeringsplads :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 11:50

Men er det også løsningen? Lad os sige man får 2.000 kr. for at feje en parkeringsplads. Det tager måske 15 min. da vi er 29 mennesker. Det er hurtige penge. Det vil jo tage langt længere tid at skrabe penge sammen med linkbuiding :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 11:52

Den gang vi gjorde sådanne ting, tjente vi SLET IKKE sådan slags penge ved at feje en parkeringsplads :)

Men nu var det heller ikke en overtalelse, men et godt bud. Der er mange penge i linkbulding ! Ellers ville folk jo hellere feje en parkeringsplads end starte seo virksomheder ;)

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 12:16

Med al respekt, så tror jeg heller ikke der er nogen der betaler 2000 kr for feje en parkeringsplads :D.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:37

Der er rigtig rigtig mange ting man kan gøre!

Her er lige nogle få jeg kan komme i tanke om:

1. Hold banko. Gå rundt i butikkerne og spørg om sponser præmier, så skal i ikke selv ud med penge. Sælg slik, kaffe, sodavand osv. (I kvickly kan man som regel lave en aftale om at leverer det tilbage man ikke sælger) Alle venner og familie kommer med garanti.

2. Stabel sten en halv dag, det er hårdt, men i tjener en del hvis i tager det seriøst.

3. Ring rundt til virksomheder og spørg dem høfligt om de har et "lortejob" til jer. Jeg kender b.la. nogen der har fejet og samlet skrald i fårup sommerland i 6 timer.

4. Søg penge hos alle de fonde i kan

5. find selv på noget mere, bare vær kreativ! :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)