Hej Amino brugere :-) jeg skriver fordi jeg har en interesse i at få designet noget tøj og få det produceret her i Danmark. Det er IKKE til salg det er blot til eget brug. Har søgt rundt på nettet men kan ikke finde noget, er der nogle steder som kan hjælpe en med at designe enkelte outfits i mod betaling? hvis nu jeg selv har styr på kvalitet, stof, tegning, farver osv. Et andet spørgsmål er, at noget af det tøj jeg har i tankerne er inspireret af nogle af de dyre populære brands som vera vang og versace. Det er næsten en kopi af noget af det, men det jeg har i tankerne er med nogle andre detaljer. Kopi vare er jo ulovligt, men hvis det blot minder meget om deres mærke har nogle andre deltajer, det til eget brug og hvis jeg på ingen måder hentyder til at det skulle være versace eller vera vang så er det vel ikke ulovligt?
|
jeg er uddannet skrædder og konstruktør. jeg er endnu lønmodtager, men går med drømmen om at starte op selv. jeg kan hjælpe dig med at sy, så du får et smukt stykke håndværk, og en perfekt pasform.
Mvh Tina