Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange besøgstal før jeg kan sælge reklamer?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Link til siden?? :) 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:11

www.fanatik.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48

bayramoglu:

aktivere linket i din fodnoten herpå amino.dk

måske korrekt med antal besøgene på siden du har en rimelige stor facebook fan side

dog fremhæver du mere facebook end log ind egen siden, du skal motivere folk til mere oprette sig din din side , jeg tvivler meget på der er mere 5 - 6 sider de kigger på og så videre mange klikker sikker kun forsiden ,problemet du motivere ikke nok til bruger kommer på siden , jeg tror kan blive stort vis flytter mere bruger mod egen siden 

vis de sider kigger hverdag læser dine nyheder klikker rundt siden er der måske 30 minutter på siden end 20 sekunder vil du få rigtigt meget ud ad siden 

det er stort plus jeg synes artikler ser flotte ud måske er det allerede mange der klikker rundt på siden og læser meget

men jeg tror stadigvæk mere motiv mod bruger oprettelse egen side og forum der vil gøre siden til en stor succes og hvor der kan tjenes rigtigt godt på siden

i alt held og lykke med siden, i alt når jeg kigger på siden ser det rigtigt godt ud på siden , det er virkeligt godt klaret  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:57

Det er vel et spørgsmål om du kan konvertere dine besøg til salg. Om du har 1 ud 100.000 besøgende der køber eller 1 ud af 10 besøg er lige godt :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 18:10

Det er vildt flot :) jeg er meget imponeret :) tro mig når jeg siger at hvis der er nogen der han noget negativt at sige er det kun fordi de har ondt i r.... Hehe

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:17

Remydk:
Det er vel et spørgsmål om du kan konvertere dine besøg til salg. Om du har 1 ud 100.000 besøgende der køber eller 1 ud af 10 besøg er lige godt :)

Jeg er helt enig. Man kan have nok så mange besøgende, men hvis du ikke er i stand til at få et salg ud af det besøg, så er antallet af besøgende jo fuldstændig ligegyldigt. Du kan sammenligne det med et telefonsælgerjob. Du kan ringe til nok så mange kunder, men hvis du ikke kan sælge, så er antallet af opringninger jo også ligegyldigt.

...Derfor skal du sørge for, at din side - indirekte - påvirker kunden til at klikke på eksempelvis adsensereklamerne. Det gør du bedst ved at tænke over, hvor på siden, du placerer reklamerne og så er det også vigtigt, at reklamerne taler til de besøgende. Det går jo ikke, at du reklamerer for heste, hvis du har en side omhandlende iPhones.

Men søg rundt omkring på Google og kig på hvad dine konkurrenter gør, på den måde kan du få en masse inspiration.

Mvh. Christian

Tilmeldt 30. Jul 11
Skrevet kl. 19:47

Tak for de gode svar :)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:22

Banner reklamer handler ikke kun om konvertering ligeså lidt som TV reklamer gør det. Hvis du vil sælge din banner plads på baggrund af konverteringsværdien vil du ikke kunne få ret meget for det, sådan ser jeg det i hvertfald. Hvorfor skulle man så ikke bare køre affiliate eller Adsense.

Nej, det skal sælges som almindelig reklame på siderne af en taxi, på et billboard eller hvor nu folk ellers sætter reklamer op. Det handler om øjnene der ser og ikke dem der klikker. Branding fremfor salg. Det er selvfølgelig langt nemmere når man har et site der selv har et brand og en fast læserskare, men det kunne da bestemt være interessant at høre hvor meget Amino fx tager for deres reklamer.

Sælg til/gennem mediebureauer eller digitale bureauer, ikke til et par webshops her og der. Det er i hvert fald sådan jeg ville gøre det.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:08

Det er sku meget godt gået med et site der kun er en md. gammel :)

Hvor får du dine billeder fra til dine indlæg ?

vh Hansen

Tilmeldt 30. Jul 11
Skrevet kl. 21:14

Erik Hamre:

Banner reklamer handler ikke kun om konvertering ligeså lidt som TV reklamer gør det. Hvis du vil sælge din banner plads på baggrund af konverteringsværdien vil du ikke kunne få ret meget for det, sådan ser jeg det i hvertfald. Hvorfor skulle man så ikke bare køre affiliate eller Adsense.

Nej, det skal sælges som almindelig reklame på siderne af en taxi, på et billboard eller hvor nu folk ellers sætter reklamer op. Det handler om øjnene der ser og ikke dem der klikker. Branding fremfor salg. Det er selvfølgelig langt nemmere når man har et site der selv har et brand og en fast læserskare, men det kunne da bestemt være interessant at høre hvor meget Amino fx tager for deres reklamer.

Sælg til/gennem mediebureauer eller digitale bureauer, ikke til et par webshops her og der. Det er i hvert fald sådan jeg ville gøre det.

Fuldstændig enig med dig Erik. Men venter nok med at sælge bannerne til jeg får lidt flere besøg.

@hansen

Billederne er fra scanpix.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)