Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copyspace hvor hurtig opdate ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil hører hvor hurtigt det går fra man får en kopi på sin side til det kan spores på copyspace ?

Jeg har en artikeldatabase hvor andre sætter artikler ind og vil rigtig gerne tjekke op på det hurtigst muligt.

Jeg har erfaret at man ikke bare kan smide tekst i google og søge, så får man fejlmeddelse og at det er for lang tekst

Så spørgsmålet er hvor hurtigt copyspace opdater det den finder når man trykker søg ?

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:30

Hej Articoli,

Der er desværre ingen fast tidsramme.. Men det kunne have været skønt hvis man kunne se det med det samme! Jeg går ud fra at det er Copyscape du hentyder til?

Copyscape får deres data fra henholdsvis Google og Yahoo, så der er ingen måder du kan checke om en artikel er original før end modstykket er blevet indexeret af søgemaskinerne.

Det smarteste vil være at købe et abonnement på Copyscape, så står den konstant og overvåger dine sider, og giver dig automatisk besked når der bliver indexeret en kopi af dit indhold.

Håber at det hjalp lidt..

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:32

Hej

Okay jamen det vil jeg da overveje, hvad koster sådan et abb hos dem ?

Jeg har ikke vildt meget der skal tjekkes, så skal heller ikke være for dyrt

Sidst jeg opdagede kopi gik der kun lidt over 1 døgn :)

Nu er det så en udenlandsk side, så måske de tager længere tid 

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:52

Det er ikke det helt vilde.. Jeg giver 4.95$ (ca. 25 kr.) om måneden for Copycentry (den som står og overvåger).

Du kan også få Copyscape premium. Der scanner du teksten ind inden du udgiver den. Det er meget nyttigt når du som jeg anvender udenlandske forfattere, og vil være sikker på, at de ikke stjæler teksten fra internettet for efterfølgende at sælge den til dig. Med copyscape premium betaler du 5 cent pr. scan. Altså ca. 25 øre, hvilket kan være en ekstrem god investering, set i forhold til risikoen for at købe kopieret materiale!

Du kan læse mere om det på: Copyscape.com

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)