Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til dig der søger en ekstra hånd - Her er jeg!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du altid lidt for meget at lave, og lige præcis for lidt tid til at kunne udvikle din forretning yderligere?
Så ansæt en sød og smilende ung pige som mig, der er igang med et sabbatår, har forstand på løn, marketing, søgeoptimering, fakturering, kreditering og mange andre simple opgaver tage lidt af presset.

Det ligemeget om det er 5 eller 10 timer om dagen, ugen eller måneden.

Jeg vil gerne hjælpe dig med at give dig tid til at nå det du vil, engagere mig for at se, at din virksomhed om måske bare nogle få måneder, allerede er igang med at vokse, fordi du liiiiiiige ansatte mig :-)

Jeg er 19 år, ved mere om de fleste, god til at multitaske og så jeg fuldstændig ligeglad med janteloven ;-) Men jeg lytter selvfølgelig altid,  til det min chef har at sige, tager det til mig på en proffesionel måde, uden at blive stødt.

Har du brug for en som mig, kan du hjælpe min stakkels kassekredit, eller vil du have en lidt mere seriøs ansøgning, snak eller cv? Så skriv endelig! jeg har kun godt af udfordringer, så hold endelig ikke tilbage.

Måske kan jeg også det, hende til 200 kr i timen kan.

Mvh Maritt Jensen :-) 

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 14:09

Hej

Kan du lave hjemmesider i joomla?? Vi mangler en der kan hjælpe os med det uden at det koster kassen og vil meget gerne hjælpe en ung pige i gang på arbejdsmarkedet....

Skriv evt. uffe@fish2see.dk

Det er min mands firma ( fish2see) der søger en. Han hedder uffe og det er hans mail du får her ;-)

Venlig hilsen

Bettina

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:38

Det helt sikkert noget jeg kan lære, men desværre ikke noget jeg kan på nuværende tidspunkt :-(
Jeg kan sætte hjemmeside op i wordpress tilgengæld? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:46

hej marrit

du må gerne sende mig en mail på info@forsikringagenten.dk

et lille cv samt tlf nr

på forhånd tak

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:00

hermed sendt. 

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 13:19

Så vidt jeg ved er det også en open souce ikke?? Jamen så er det vist stadig interessant. Kan du ikke sende lidt mere om dig selv og hvad du kan i wordpress til uffe@fish2see.dk. Så ser vi lige på det og skriv lige hvor i landet du bor selvom måske det er noget vi kan finde ud af alligevel ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:05

vigtigste grundet få kan  lave alt det øverste ned til mindre vigtig 

vis kunne lave grafik logo til side min www.stripdanmark.dk  hvad skal bruges til dele min side 

ind 2 dele første dele alle booking ting ,der skal grafik udfor direkte videre bestille shows type

lille logo mandestrip , pigestrip , stripundervisning altså vores shows typer

nederste side kommer så booking vejledning

så kommer nyheder 

udvikler wordpress koder søges og som har tid og kan det

nederste er fodnoten der skal også være firma info indsat nu ,laves lille info boks der 

vis kan rette i koder wordpress rettes annoncer om til stripper og under stripper profiler og fjernes kort der i venstre side af profiler og sætter der øverste bookingformularen neden under blogs der

vis kan lave mapper som er i wordpress.org og lave det ligeså let som der , er der en opgave også 

rettes

annoncer staves med ø eller hel fjern det ord skriv i stedet stripper profil eller stripper tilbyder , vis kan starter stripper med starter og bage efter står i titlen kort om stripper i profiler ,lige nu vises det ikke og det er ikke ideelt ,men vis du er den er en person som er god til at rette i wordpress koder kan det rettes 

pris sider sættes skabeloner op der gør disse sider mere overskuelig altså der laves en kolon system som der ses på de fleste pris sider ,derved lang mere overskuelig og desuden meget lettere man kan se hvad er  hoved delen og hvad er tillæg til show ,

der må gerne være lidt pris eksempler der, sådan beregnes prisen opsættes som et plus regn stykke med gerne lidt grafik

mindre vigtigt mange kan alt dette 

oprette små wordpress blog på domæner søges lige som mandestrip.dk siden altså en hel simpel blogs 

desuden en del tekst rettelser er der  på siden som der ønskes rettes og det stilles mere overskueligt op.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:21

Kan du sende mig en mail med hvad du har lavet indenfor SEO. På remy@680.dk

Har du erfaring inden for udvikling? .NET? ASP? C#? F#? SQL#? XCode#? APPS til Iphone eller IPad?

Vi har rigeligt med opgaver Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:58

hej Mikael.

Jeg har lidt svært ved at forstå, hvad du helt præcist vil have?
Men logo kan jeg klare, og nogen af de andre ting kan jeg også.
Kan du ikke skrive det i en privatbesked, lidt mere præcist hvad du ønsker?? :-)

Er din side lavet i wordpress?

Jeg har ihvertfald nogle gode ideer, til ting der kunne forbedre din hjemmeside, 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)