Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg kalde siden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er så småt ved at være færdig med en webshop, og tænker nu på et navn, men har kun 1 i hovedet som er ledigt, men hvor godt det er ved jeg ikke.

Men lad mig lige fortælle hvad shoppen sælger.

Det er en webshop i OsCommerce, der sælger rigtig billigt fiskegrej, i starten vil det primært være endegrej, altså blink, spinner, fluer osv.
Men senere skal der gerne være mulighed for at udvide sortimentet.

Men slår meget på det er billigt i webshoppen, men stadigvæk god kvalitet, har en masse andre idéer jeg gerne vil have på siden, så det bliver lidt mere end bare en webshop.

Men jeg havde selv tænkt på navnet: www. billigfiskeri .dk, men hvad syntes i, har i nogle forslag?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19

det siger mere dit produkt vis der ordret er ordet fiskegrej i ,

jeg synes fiskeri lyder meget som en fisker på havet ikke en som leder efter billige fiskegrej men fiskegrej-salg.dk er ledig det var det bedste valg jeg kunne finde lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:46

billigfiskeri.dk synes jeg egentlig er et meget godt navn, det slår på at det er billigt, og at det er til fiskeri.

Jeg kan se domænet er taget, men da det kun er ca. 2 mdr. siden går jeg næsten udfra det kunne være dig selv der havde sørget for at sikre dig domænet inden du lod andre høre om det :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:18
ordet billig, får mig til at tænke på at det ikke er af god kvalitet.

jeg tænker på, at navnet skal være kort og nemt at huske......... det synes jeg også billigfiskeri er, men kan bare ikke lide ordet billig......

fiskerishop
fiskeributikken
fiskerrasmus /fiskerasmus. :-)
fiskerland

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)