Hej Amino Vi har gennemtænkt et nyt koncept - det drejer sig om hvordan dit forbrug af vand er i din virksomhed - til dette vil jeg gerne prøve og lave en lille analyse. Jeg kunne godt tænke mig at vide om din virksomhed bruger vandet fra hanen, ½ liters plast flasker eller 1½ liters plast flasker? (tillæg til plast flaskerne, drikker i direkte af flaskerne eller hælder i vandet op i et glas) Ligeledes er det interessant for mig at vide om i drikker vandet direkte fra plastflaskerne eller drikker af glas. Jeg kunne godt tænke mig at vide ovenstående i forhold til den daglige brug, og hvordan i så gør ved møder med eksterne personer i huset. Til sidst ville det være rart og vide hvor mange i netop er i jeres virksomhed. Ved godt det er nogle meget banale spørgsmål men det vil virkelig hjælpe os en del og få et indblik i præcis hvad du/i gør i virksomheden. På forhånd tak for hjælpen. Bendtsen
|
Vi er en lille virksomhed, 2 ejere, to timeansatte. Ved møder med kunder el.l. står der som oftest kaffe, sodavand og vand på bordet. Vandet er fra hanen og serveres fra en vandkaraffel og i glas.
Vi er selvfølgelig åbne overfor andre ønsker (te, øl osv.)