Jeg har i 2 års tid gået med tanken om at starte et projekt kaldet "get-staked" projektet omhandler poker staking. Poker staking er når én spiller betaler en anden spillers indskud i turneringer eller cashgame og de deler et evt. overskud. Projektet er blevet meget mere interessant da det pr. 1. 1. 2012 er blevet lovligt, grundet den nye spillelovgivning, at danske firmaer kan/må tjene penge på gambling relaterede aktiviteter, så nu skal projektet startes op. Da jeg ikke har de fornødne kundskaber med programmering, er jeg på udkig efter en programmør ( helst rails men andet har også interesse ) som vil stå for udviklingen. Der er ikke mulighed for løn men ejerandele i siden og dens forventede overskud, hvilket bliver udfærdiget i en kontrakt. Om alt går vel starter jeg på iværksætterlinien markedsføringsøkonom til sommer hvor jeg vil arbejde med projektet som en del af uddannelsen. Det er et overskueligt projekt og jeg er indstillet på "simple and usable" tanken men man skal ikke gå ind i dette projekt hvis man ikke kan levere min. 6 timer pr. uge over de næste par måneder. Der er Hvis du synes det lyder intressesant så skriv, så kan jeg give flere detaljer :) |
Hov jeg glemte da helt at sige hej Amino'er
Hilsen Malthe