Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her ikke direkte ulovligt eller?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg troede der var tale om en side der lavede en 301 redirect direkte til en anden side.
Men i dette tilfælde er det en shop fra Scannet, og der ligger microsoft som standard link i link funktionen, og de har åbentbart ikke fået det fjernet endnu. Så jeg tror ikke der er nogen speciel årsag til det. Og det er heller ikke ulovligt at linke til Microsoft.
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:41
Aha på den måde. Men ellers får siden ikke en snus ud af at have dette link?

Syntes bare det var lidt sjovt, og mente at have hørt det skaber "værdi" for ens side. Men åbenbart ikke her..

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:42
Det gør den næppe. Var noget andet hvis det link var til noget som var relateret til siden (en anden lingeri shop f.eks.) men det gør den jo ikke her.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:43
I dette tilfælde har det ingen værdi, men som Martin skriver så kan det have værdi at linke til en side hvor der er en uddybende information.
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Skrevet kl. 14:43
Lars

Det kan så også ske at vedkommende simpelthen ikke har lagt mærke til det  Havde ikke set det var en scannet shop, så det skal nok passe det er grunden dertil.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 14:44
Hej Martin & Lars

Nu er i jo mænd som er inde i branchen, hvad syntes i vil passe til fx min shop er linke til?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Skrevet kl. 14:56
Tænk på hvad du sælger, og brug så sider som omhandler det som dine produkter er. F.eks. de mærker du sælger eller lign.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 15:13

Hvor meget vil det give min side. Vil det bare blive en bedre information til mine kunder, eller vil google også blive glad for det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Skrevet kl. 15:17
Ikke til at sige om det giver dit website noget, men at linke videre til mere indhold ville ikke være dumt over for google hvertfald. Du skal bare gøre det rigtigt da du jo næppe er interesseret i at brugerne forsvinder fra dit website af når de klikker væk via linket

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)