Hej Alle Amino'er Jeg vil gerne give mine erfaring med SEO videre, da vi har haft en super positiv oplevelse med vores hjemmeside. Vores hjemmeside 3mTelemarketing.com gik i luften i juli måned 2011. Vi leverer primært mødebooking, så det var også der vi gerne ville findes på Google! Vi havde igennem noget tid haft kontakt til nogle SEO-folk, men hvem skal man vælge og hvem skal man stole på? Vi valgte Emil Senius, som vi kendte fra tidligere og han hverken lovede for meget eller for lidt og allerede efter kort tid fik vi en ordentlig gennemgang af alt det der skulle ændres på siden. Han rettede det for os og lavede efterfølgende det krævende SEO-arbejde og vi gik hurtigt fra side 36 i Google i Sept. 2011, til at vi nu ligger på side 2 under en søgning på "mødebooking". Det skal lige siges at der er enorm konkurrence på det søgeord, så det er lidt af en bedrift at han gjorde det så kvalificeret. Prisen? Tja...Ik så meget, taget i betragtning af de antal timer han har lagt i det og det synligheds niveau vi forventer at ramme i fremtiden. Han arbejder freelance og bor noget af året på Filippinerne og kan derfor også levere billigere SEO pga. prisniveauet. Vi takker Emil for hans engagement og sender vores anbefaling af ham videre til alle andre der kunne have brug for en god SEO-mand til at få jer frem i Google. Mail: emilsenius@gmail.com Tlf.: +45 3121 2480 De bedste hilsner Mark Wilken Direktør, 3M Telemarketing |
Hvis jeg søger på mødebooking på Google, så kommer i frem som nummer 17