Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min side?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg kunne godt tænke mig noget feedback på min datingside www.onlylove.dk

siden køre 100% gratis for brugerne og vi har lidt over 500medlemmer.. på 25 dage. 

Vi arbejder stadig lidt på layoutet...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:51

Hej Festinat.

Det første jeg bemærker er at Facebook-knappen sidder forkert eller det er ihvertfald overdækket af rød tekst.

Mvh

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 19:53

Facebook knappen vil vi sætte op i venstre hjørne og lave lidt smartere i design osv. :) lige den del er vi ved at rette her til aften. men tak :)

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:40

Hej, 500 brugere på 1 lille måned er ude mærket.
Men sæt en designer på sagen og så er jeg sikker på i vil få endnu flere.
Sitet ligner noget fra 95. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:53

et skriv ikke dårligt om nogle , jeg ville da langt heller betale end være hos dig da de andre steder du nævner har meget mere gang i siden og vis jeg hurtigt ville score en babes til lidt frækt er der for lidt i gang på din side at få gang i siden kræver slid og lave ens side bedre end de andre ,markedsføre den hårdt denne her side du har .

få lavet på siden hvad kan fås ved  oprettelse det skriver du ej men gad ej tjekke da du er meget negative i stedet for kigge på hvad kan jeg forbedre hos mig og hvorfor kan de kræve penge og ikke mig på mig var det noget der gjorde jeg ville aldrig oprette mig

hvad får man ved profil

kommer der forbi 20.000 siden hverdag som der gør mindste på sexdating.dk

er der blogs på siden

kan man chatte med mange hele tiden

hvor billeder kan ligge i profil med mere

ud profiler dig over alt få gang søgeord optimering skriv presse meddelers og aktive over alt

google plus siden det betyder især noget da google plus betyder noget i søgeord optimering og5 twitter en lille fordel også

lidt ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

husk vær mere positive på egen side skab din egen succes du kan leve af , du kan godt gøre det ligeså godt og få ligeså gode sider som dem med ligeså mange aktive bruger held og lykke med din egen succes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 20:56

Hej Mikael jeg ser hvad du mener og retter det straks det negative.. så det bliver formuleret positivt :) tak for de gode råd.. :)

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:30

Hej,

Det ser ud til at være en "hyggelig" side, men jeg kommer ikke til at gøre brug af hende, idet jeg ikke har brug for dette, men super sej:)

Mvh

Janus

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:21

Hej

Fedt site maske en Google+ knap ville vare en god ide

Billige seo pakker

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:12

Mobilsiden kunne godt trænge til lidt mere farver, men ellers er den simpel at komme ind på og det er positivt. Web version er ok også efter min mening. Måske jeg ville fjerne lige den sætning med at i stiler mod at blive det mest seriøse i DK... Men omvendt viser det at i har ambitioner.. Uden at have forstand på dit emne (dating), tror jeg at det er godt at holde det simpelt, og det klarer i fint synes jeg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)