et skriv ikke dårligt om nogle , jeg ville da langt heller betale end være hos dig da de andre steder du nævner har meget mere gang i siden og vis jeg hurtigt ville score en babes til lidt frækt er der for lidt i gang på din side at få gang i siden kræver slid og lave ens side bedre end de andre ,markedsføre den hårdt denne her side du har .
få lavet på siden hvad kan fås ved oprettelse det skriver du ej men gad ej tjekke da du er meget negative i stedet for kigge på hvad kan jeg forbedre hos mig og hvorfor kan de kræve penge og ikke mig på mig var det noget der gjorde jeg ville aldrig oprette mig
hvad får man ved profil
kommer der forbi 20.000 siden hverdag som der gør mindste på sexdating.dk
er der blogs på siden
kan man chatte med mange hele tiden
hvor billeder kan ligge i profil med mere
ud profiler dig over alt få gang søgeord optimering skriv presse meddelers og aktive over alt
få google plus siden det betyder især noget da google plus betyder noget i søgeord optimering og5 twitter en lille fordel også
lidt ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
husk vær mere positive på egen side skab din egen succes du kan leve af , du kan godt gøre det ligeså godt og få ligeså gode sider som dem med ligeså mange aktive bruger held og lykke med din egen succes