Derudover er der også en del af de sider i har indekseret i google, hvor den første del af sidetitlerne er ens. F.eks. starter flere af dem med: "Welcome to Hylton ....". Dem jeg lige testede giver dog en fejl 404 - siden findes ikke, så jeg gætter på, at i har været igang med at kigge på det. Men så bør i få lavet en 301 redirect fra de manglende sider, til den mest relevante side på jeres site.
Husk altid, at de(t) første ord i sidetitlen bør være det i primært vil ranke siden på i søgemaskinerne.
Når man lige hurtigt bruger den på jeres side kan man se at alle Title tags er ens, hvilket ikke er optimalt. Der er heller ingen Meta Descriptions så Google vælger selv noget fra siden til beskrivelsen. Meta Descriptions giver ikke noget SEO-mæssigt, men der er stadig flere der klikker på jeres resultat, når beskrivelsen giver mening.
Det program havde jeg godt nok ikke set før! 1000 tak for det, Mange af de nævnte fejl er vi udemærket klar over, men det kunne jo være der var skarpe Amino øjne der så noget som vi ikke kan se :)