Hej alle Aminoer, Der er en masse rigtig god information gemt i de mange tråde, som efterhånden er skrevet. Jeg ved, at der er megen god information i Amino Wiki, men at kunne følge de forskellige meninger og udsagn i en tråd er ofte guld værd. Senest har jeg fulgt en tråd om husstandsomdelt reklame, og det endte med at blive en "klassisk aminotråd". Altså én af de tråde, som vil blive læst igen og igen på grund af alle de gode råd. Det er dog hulens svært at søge efter disse gyldne tråde, og jeg kunne derfor godt tænke mig at samle links til disse tråde i en fælles tråd, som kunne give et rimeligt overblik over de gode ressourcer. Lad mig starte med at linke til: Husstandsomdelt reklame: |
Klassiske Amino Tråde
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Herligt! Det er netop så noget jeg søger.... men mon vi kunne få Hr. Thorborg til at opdatere og udvide listen, med noget af al den nyere indsamlede viden.....? ![]() |
|
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det er en super ide, så linker jeg til den tråd i laver i Wikien! Dbh Martin |
Det jeg forestiller mig er noget i stil med gmail''s star system, hvor man markere specielt vigtige mails med en stjerne hvorefter de så kan findes i en selvstændigt mappe. I aminos tilfælde kunne de være at den række tråde som man markerede kunne optræde unden ens personlige "administration". Hvis der så er tråde som opnår at blive markeret x antal gange (har ikke lige gjort mig nogle tanker om hvor mange gange det kunne være) kan man antage at de har relevans for flere brugere end blot dem som personligt har markeret dem og de kunne derfor blive lagt i en public "klassisk amino tråd" sektion. Det ville nok være smart hvis man lavede et eller andet kategoriseringsystem, med alle de fremragende tråde som bliver skrevet her inde kommer der nok ikke til at gå lang tid før man skal igennem en hel masse sider af tråde med blandet materiale før man finder frem til lige præcist den tråd om markedsføring som man har brug for. Håber ovenstående giver mening... Mvh Peder |
Jo det kan man sagtens forestille sig, det er en god ide. Der går nok 3 måneder får vi skifter, så indtil da, så brug Wikien. Dbh Martin |
![]() Det var mest møntet på nye medlemmer, så kunne de hurtigt danne sig et overblik over hvad der findes af helt forrygende guldkorn på amino.Der er jo nogle meget store mængder af information som det kunne være en fordel lige at høvle igennem før man starter virksomhed (eller er helt ny... eller ok... også hvis man har været i gang i meget lang tid...). Hvilket jo ville blive noget mere overskueligt hvis der var en liste over de aller bedste/mest informative indlæg. Peder |
Der findes dog også andre sider, hvor en fuld gennemgang af hvordan du starter en virksomhed findes, startguide og virk... Jeg havde stødt på Amino da det startede, men glemte at vende tilbage og blive en fast del fra starten, så efter 1½ års tid, finder man ud af, hvor mange geniale ressourcer der ligger herinde og nu har jeg de sidste 2 uger ikke lavet andet end sidde og læse tråde herinde... og danm der er mange, og danm der er ligeså mange gentagelser... Men hvis det kan gøres overskueligt for en "nybegynder" herinde, så tror jeg det kunne gøre stedet endnu bedre og lokke flere til... (selvom jeg er imponeret over hvor mange brugere der egentlig er herinde).. Mvh Brian Brandt |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)