Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sælger...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Vi går med tanker om at skulle ansætte en sælger, derfor lufter jeg den lige her på siden for at se om der var nogen der kunne have interesse i jobbet.

Inden jeg begynder på en lang beskrivelse af jobbet, så er vores tanke og ansætte den pågældende sælger på en fast grundløn + provision. Således er alle der ikke ønsker et job på disse vilkår sorteret fra med det samme :)

Beksrivelsen af jobbet...

Jobbet vil hovedsageligt bestå af salg af vores mange glas produkter, stilet mod restaurations branchen, bryggerier samt brugskunst butikker. Dette både ved ren canvas salg, dog vil der også være en del arbejde i marken med kundebesøg mv. - Vi stiller bil til rådighed, derfor er det også givet at den rette person skal have kørekort til personbil.

Der vil i samarbejde med ledelsen blive udarbejdet en strategi samt et potentielt kundesegment, dog skal den rette sælger selvstændigt kunne videreudvikle dette og finde nye salgskanaler.

Mht. kvalifikationer er vi ikke særlig krævende - det vigtigste for os er at man er energisk og har gå på mod. Således er alderen også underordnet. Branchen er hård, men vi har et godt og bredt sortiment af høj kvalitet til konkurrencedygtige priser, så der er gode muligheder for at opbygge og udviklke markedet.

For den rette person vil der være stort potentiale i jobbet, samt at man vil have mulighed for at sætte sit eget præg på hverdagen. Samtidig vil der være gode indtjeningsmuligheder, hvis man gør en indsats.

Ved godt dette er et lidt alternativt og kortfattet "job opslag" , men som sagt ville vi blot lige screane herinde for at se om vi kunne finde den rette person. - I er selvfølgelig velkomne til at skrive for yderligere info, eller hvis i har spørgsmål.

Håber og høre fra jer derude.

Bendtsen

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 22:35

Hvor i landet søger i en sælger? Kan se du er fra Lyngby, så går ud fra en midtjysk sælger ikke er det i søger? Ellers kunne jeg evt. godt være interesseret.

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:39

kunne godt være interesseret, så følger lige med i tråden

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:04

hvis det er den rigtige mand/kvinde, så er geografi ikke nødvendigvis en hindring da salg vil være i hele landet :) - interesserede bedes skrive lidt om dem selv til mig i en pb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)