Mine venner og jeg, har tænkt os at starte et tøjbrand.
På mit arbejde kan vi få trykt vores T-shirt, men vi har det problem at vi ikke ved hvor vi skal få tøjet fra.
Til en start er det mest T-shirts vi er ude efter, men det vigtige er, at markatet i nakken eller andre steder på T-shirten ikke indeholder markatet fra producenten, vi kunne godt tænke os at vi fik vores eget tryk/navn på.
I skal vel ha det fra fjernøsten så, eller via en dansk grossist - I kan nok ikke finde rigtig god kvalitet uden der allerede er et mærke i på det løse marked i danmark. Hvis I skal ha dem fra fjernøsten skal I også overveje at få jeres eget mærke i - det er jo noget der sættes i under syningen og ikke bagefter, hvor det ofte vil se grimt ud. I skal også regne med oprindelsesmærkning som kræves og vedligeholdelses mærker + evt størrelses angivelse (som jo kan være angivet i nakkemærket - sidde i siden eller andet)
Kina producenter er det bare at surfe efter - men du kan også tale med nogen der i forvejen køber derude eller har sourcing kontorer i asien. Det gør det lettere, øger sikkerhed, og koster
Jeg har masser af T-shirt uden nakkelabel det er desværre ikke alle modeller på siden der er uden men se på udvalget og smid en mail så skal jeg hjælpe dig igennem :)
Hvis du vil have T-shirt uden markat i nakken vil jeg ikke begynde at lede i kina før jeg skulle bestille mindst 5000 stk da prisen ville ende med at være mere end du skal give i danmark hvis alle udgifter bliver indregnet.
Mange tak for svaret! :) - mht. udgifter har det også været i min overvejelse at produktion i Kina vil være ensbetydende med høje omkostninger i form af fragt osv.
Jeg vil lige kigge på dit tilbud ovenfor og se om det er attraktivt ;-)