Hej alle Aminoer. Jeg er helt 'grøn' på siden, så vil starte med at undskylde, hvis jeg har lagt emnet i et forkert rum. Jeg har i længere tid gået med tanken om at starte et debatfora på internettet og dette skal selvfølgelig gøres ordenligt, så jeg har henvendt mig her i håb om, at andre der har et forum vil byde ind. Jeg skal starte helt fra bunden med hjemmesiden og vil derfor spørge, hvilken løsning i andre har valgt med hjemmeside for at kunne have medlemmer online. Nærmere bestemt leder jeg efter en god og billig host af mit domæne, som samtidig giver mig muligheden for at have brugere online. Samtidig har jeg kigget på forskellige forumtyper og er kommet frem til 3 muligheder. Der er først og fremmest phpBB, hvilket virker meget simpelt og overskueligt. Så har jeg kigget på Wordpress, men er i tvivl om, hvordan jeg implementere et forum der. Slutteligt har jeg kigget på Invision PowerBoard, som jeg har en kortvarig erfaring med. Jeg kunne godt tænke mig at hører, hvilket i har haft de bedste erfaringer med? Hilsen Tolstrup22 |
Kan kun anbefale Simple Machines Forum, det er ufatteligt nemt at sætte op og komme i gang med.