Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprog problem med Adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
For at komme til sagen.

Jeg har et problem med de Adsense reklamer jeg har på min side. For et par måneder siden begyndt Adsense at smide engelske reklamer på min side, og specielt nogle der starter med Funny, frem for de danske reklamer siden havde kørt med i langtid.

Under vores RSS sektion, http://www.just2funny.dk/index.asp?Size=1024x768&funktion=Kategori&ParentID=0&Kategorie=834&Lang=DK, kan Adsense sagtens finde ud af at leverer de danske reklamer, som der før var på forsiden, og som jeg gerne vil have tilbage.

Jeg vil gerne vide om jeg kan gøre noget så den vælger, at ligge danske reklamer på siden igen. Jeg ved ikke om det gavner noget, men det hele begyndte efter siden blev flyttet til USA, hvor den nu hostes fra.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:47

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:24
Tak for svaret, jeg vil se om det kan hjælpe.

Jeg har lagtmærke til at hvis der står "Lang=DK" i url''en, f.eks http://www.just2funny.dk/index.asp?Lang=DK så kan den godt finde ud af at vise de danske, mens den viser de andre hvis det ikke er med, selvom siden den viser er den samme. Ligeledes viser den ingen reklamer hvis der står "Lang=UK" i url''en. Kortsagt den kan godt vise reklamer på vores danske del, men på den engelske del kan den ikke gøre der. Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan få den til at vise adsense reklamer (den der er i toppen) på vores engelske side?

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 01:04

oki har en præcis løsning på problemer

Du kan bruge flash til det hvis du har noget flash på din side..

det du gøre er at flash altid har en sektion hvor hvis folk ikke har slået flash til i deres browser så viser den teksten Flash is not installed go to flash osv.... den tekst laver du en linje i

<!-- google_ad_section_start -->
        <p>Denne side er på dansk og er fra Danmark den omhandler gode råd om spille computer altså computere beregnet til kraftige spil du vil kunne finde tilbehør til lyd tastatur og mus der er gode tilbud på computere</p>
        <!-- google_ad_section_end -->

Det der tit sker hvis man f.eks skriver om computere er at du har en masse engelske ord med så i overstående tekst bruger du ord som er meget dansk hvis du kigger i teksten jeg har skrevet har jeg kun 3 eng ord med men jeg har ordet dansk og Danmark og råd, altså osv. det fjerner tvivlen fra din ads

hvis du vil se hele koden er siden www.billige-gamer-computere.information-forum.com

Med venlig hilsen

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)