Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en lejlighed i Thailand du vil have udlejet ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tursiden.dk får jeg rigtig mange forespørgsler på lejeboliger i Thailand.

Måske ejer du en feriebolig, som du ikke selv kan få lejet ud, eller bare ikke gider bøvle med det, så er du velkommen til at kontakte mig på info@tursiden.dk for en kommisionsaftale.

Det koster ikke noget at ligge inde - kun kommision hvis jeg lejer den ud for dig.

I samarbejde finder vi det rigtige prisniveau, og nødvendige informationer.

Jeg sender jævnligt nyhedsbrev ud til mange tusinde potentielle købere/lejere, ligesom jeg også deltager på de store ferie - og boligmesser i Danmark.

Næste store messe - med omkring 60.000 besøgende, er Feriemessen i Messecenter Herning d. 24 - 26 februar.

Du er meget velkommen til at kigge forbi stand M9481 - også selv om du ikke lige har en bolig til udleje i Thailand.

( måske kan jeg sælge dig en Smile )

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:57

Cool, jeg har selv leget med tanken om at købe en udlejningsejendom i Thailand på et tidspunkt. Skal du til en messe i Københavns området på et tidspunkt? I øvrigt, ved du noget om hvordan det er med finansieringen af udlejningsejendom i Thailand? Er det muligt at finansiere lokalt?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik

Ahh , jeg var inde i sidste uge til Bella - messen :)

Ved ikke lige hvornår der kommer noget igen i kbh. området.

Det billigst er jo finansiering hjemmefra - renten er langt lavere end i Thailand.

Specielt et kreditforeningslån herhjemme i en evt. friværdi du måtte have i dansk bolig.

En del bygherrer tilbyder dog finansiering - typisk 50% af købesummen over 10 år, til en rente omkring 6%.

Nogle vil måske tilbyde bedre vilkår - men så er det sandsynligvis " bagt ind i salgsprisen".

Jeg sad faktisk igår aftes og regnede på afkast % på forskellige boliger, og jeg vil mene at udsigterne er langt bedre for Thailand, end f.eks en udlejebolig i Danmark.

En villa til f.eks 1,35 mio ( 3 sov + 3 bad), swimmingpool, fuldt møbleret 250 kvm.

lejes ud til 7 -10.000 pr. uge i højsæson.

Prøv at sammenligne det med Danmark :)

Selvfølgelig er der ingen garantier - men udgangspunktet er ikke så dumt endda.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:10

I forlængelse af denne tråd, har jeg lige lavet et regneeksempel på investering i en villa i Thailand - delvis til egen brug og delvis udleje.

Hvis i/du har tid kunne jeg godt tænke mig lidt feedback på eksemplet.

Er det for kedeligt, uoverskueligt, mangelfuldt mv. :) ?

Regneeksemplet er her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)