På Tursiden.dk får jeg rigtig mange forespørgsler på lejeboliger i Thailand. Måske ejer du en feriebolig, som du ikke selv kan få lejet ud, eller bare ikke gider bøvle med det, så er du velkommen til at kontakte mig på info@tursiden.dk for en kommisionsaftale. Det koster ikke noget at ligge inde - kun kommision hvis jeg lejer den ud for dig. I samarbejde finder vi det rigtige prisniveau, og nødvendige informationer. Jeg sender jævnligt nyhedsbrev ud til mange tusinde potentielle købere/lejere, ligesom jeg også deltager på de store ferie - og boligmesser i Danmark. Næste store messe - med omkring 60.000 besøgende, er Feriemessen i Messecenter Herning d. 24 - 26 februar. Du er meget velkommen til at kigge forbi stand M9481 - også selv om du ikke lige har en bolig til udleje i Thailand. ( måske kan jeg sælge dig en
|
Cool, jeg har selv leget med tanken om at købe en udlejningsejendom i Thailand på et tidspunkt. Skal du til en messe i Københavns området på et tidspunkt? I øvrigt, ved du noget om hvordan det er med finansieringen af udlejningsejendom i Thailand? Er det muligt at finansiere lokalt?