Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt iværksætter netværk i Silkeborg.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Denne tråd er vel nok mest for de iværksættere der er lokaliseret i og omkring Silkeborg.

Jeg ved godt der er mange muligheder for iværksættere i Silkeborg, men jeg savner en "privat" gruppe af evt 5-10 iværksættere der har lyst til f.eks. at mødes 1 gang om måneden og netværke og snakke om idéer til nye projekter.

Findes dette i Silkeborg ??

Ellers vil jeg gerne være initiativ tager til dette, men er der nogle der har lyst til at deltage, det skal selvfølgelig være gratis :-)

Vi kan jo prøve at inviterer eksperter til at dele ud af sin erfaring osv.

Kom frisk kom glad.

Daniel Sørensen - Silkeborg

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:20

Hej Daniel

Jeg er helt sikkert klar på ideén.

Dan M. Knudsen - Silkeborg

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:54

Hej Daniel

Rigtig godt initiativ !

Jeg vil utrolig gerne være med, er i gang med flere projekter, og det ku være fedt at mødes med en gruppe.

Jeg kan se Dan Knudsen har skrevet han også er interesseret - ham kender jeg faktisk (Hej Dan :) ) Men som han siger er det nok bedst hvis ikke man kender hinanden i forvejen. 

Så hvis du får rigtig mange med på idéen, så der kan blive 2 grupper vil jeg rigtig gerne være med..

Med venlig hilsen

Line

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:04

Hej Daniel,

Fint initiativ, hvis sammensætningen, mødefrekvensen og emnerne bliver "de rigtige" så er jeg ikke uinteresseret. (Kan det formuleres mere vagt :-))

Jeg har ikke plads til nye initiativer i kalenderen før i april, men hold mig gerne orienteret hvis det bliver aktuelt.

Under alle omstændigheder vil jeg gerne komme en gang og give info om de netværk og muligheder jeg kender til i Silkeborg - det er da et par stykker, jeg var bla. med til at starte et ledernetværk op for et par år siden og vi har stor glæde af hinanden i dag.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:34

Hej Line :)

Fedt at du også er med på ideen.

For mig er det ikke noget problem, at vi kender hinanden, i forhold til begge at deltage i denne gruppe. 

Det jeg mente med at der skal nogle nye ansigter med, er bare at det ikke skulle blive en gruppe af eksisterende venner (Daniel er en god ven), men derimod en gruppe hvor der kommer nye mennesker, nye input og hvor man er "proffesionel" overfor hinanden...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:38

Der er allerede oprettet en gruppe her

http://www.amino.dk/groups/netvrk_silkeborg-egnen/default.aspx

Den er dog rimelig død, men du kunne jo live den op ved at melde dig ind og oprette den tråd omkring din ide ;)

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 12:51

Der er også netværket for midtjylland

www.amino.dk/forums/t/147251.aspx

Men er selv fra silkeborg området, og vil nok godt være med til et netværk også, hvis det er. Har dog ikke startet noget op endnu, da jeg er på dagpenge, og derfor ikke kan starte virksomhed op uden økonomisk tab.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 13:04

Jeg er også tilmeldt netværksgruppen i Midtjylland, men savner bare noget mere lokalt.

Så nu håber vi det kan blive til noget.

Som jeg også skrev, så bare folk der har en idé er velkomne :-)

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:26

Hej Daniel

Hvis du vil have noget mere lokalt end netværksgruppen midtjylland, hvad er der så galt med netværksgruppen silkeborg?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 10:34

Jeg tror bare det er nemmere at starte en nyt og mindre netværk, end at få gang i et halvdødt igen.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)