Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK's Billigste Boblekonvolutter - + yderligere AMINO RABAT

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop åbnet www.boblekonvolut.dk - og i forbindelse med lanceringen vil tilbyde yderligere 10% rabat til alle Amino brugere frem til 5. februar.
Vores mål er simpelt: Vi vil forsøge at levere de billigste boblekonvolutter af en god kvalitet. Derudover lægger vi altså yderligere en rabat på 10 oven i til jer AMINO'er.

Alle priser vises inkl. moms - og alle ordrer leveres med DPD indenfor 2-3 hverdage.

Se vores priser her - Prisliste og udvalg

Hvis du er i tvivl, så er du mere end velkommen til at slå på tråden - du finder kontaktoplysninger på vores website.

Prisgaranti - Hvis I finder en billigere leverandør af en identisk vare, så slår vi gerne prisen.

Hav en dejlig uge

De bedste hilsner

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 18:34

Vil tjekke jer ud næste gang jeg har brug for "boblere" 

Note; Vil foreslå at I snakker med jeres webdesigner og vælger noget mere læsevenlig tekstfarve end den meget lysegrå nuance .... måske trendy - men ikke brugervenlig

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Herlev
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 38
Fra  BillyBest.dk Skrevet kl. 20:02
Hej
Fint mål at have! Men synes umiddelbart mine boblekuverter er lidt billigere...

/Jesper
Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  HD Trading Skrevet kl. 20:09

@Kim - Tak for input. Vi retter det omgående.

@Jesper - Hmm dem som jeg umiddelbart finder hos dig er ikke samme mærkevare. Desuden kan jeg ikke finde nogen af dine boblekuverter du er billigere på, tværtimod jeg er billigere på enhver størrelse. Jeg synes det er en mærkelig måde at kommentere et indlæg på, især hvis det er for at promovere din butik.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:14

Billybest.dk:
Hej
Fint mål at have! Men synes umiddelbart mine boblekuverter er lidt billigere...

/Jesper

Hans priser er inkl. moms dine er ekskl. moms?

Derudover - Dårlig stil at forsøge at promovere sig selv i andre folks salgstråde. Opret din egen ;)

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 20:19

Desværre er boblekonvolutter billigere på billigemballage.dk i deres mindste størrelse (140x220) din er så godt nok 5mm længere, men det er jo ikke det der gør forskellen for en køber.

Og så er din fragt desværre for dyr, 59-150kr, hos billigemballage er fragten 61,25 incl. moms ligemeget hvor lidt/meget man bestiller.

Skal siges, at jeg INGEN forbindelse har til billigemballage.dk de er bare de billigste jeg selv har kunne finde, som så også sælger meget andet end kun boblekuverter til lave priser.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:20

Fin side, jeg vil bestemt bestille hos dig.

En lille ting jeg godt kunne tænke mig var en måde at bestille en prøvepakke med nogle forskellige størrelser? Jeg har ikke brug for de HELT store og HELT små, men dem i midten er jeg ikke sikker hvilken en jeg skal bruge.

Jeg kunne måske godt måle mig lidt frem, men jeg synes det er nemmere at se med kuverten i hånden.

Fra Herlev
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 38
Fra  BillyBest.dk Skrevet kl. 20:32
Míne øjne så at de var billigere, men never mind! Jeg beklager - det var ikke min hensigt at spille "smart" !!
Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  HD Trading Skrevet kl. 11:35

@Kristoffer - det kan evt. godt lade sig gøre. Send mig en PM på de størrelser du er på jagt efter.

@Silversand - igen det er på ingen måder samme mærke, og jeg reducerer bare prisen på den mindste, så er det tema ude af verden :-)
Derudover så bliver min fragt ganske rigtigt dyrere, men da mine produkter er en del billigere, så sparer du nok alligevel en god sjat. :-)

God dag!

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:29

boblekonvolut.dk.

Jeg her lige her for en halv times tid siden bestilt 100 boblekonvolutter.

men har kommet til at skrive min adresse forkert.

odrenummer: 10

jeg har skrevet alt rigtigt, men på min adresse har jeg skrevet..

Storegade 108 1b

Men, jeg bor på 108 b1.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)