Efter, at have talt med utallige personer og fonde osv og personer, der har forstand på, at lave hjemmesider (webprogrammør) så forventes det, at for, at en evt. webprogrammør (php) får ca. kr. 30.000 kr. før denne gider gå i gang, og det vil så tage ca. 2-3 mdr. at få på benene.
Der skal laves database, nyhedsbrev, selve hjemmesiden, designet osv.
Kapital skal gå til, at betale webprogrammør, der vil kunne løfte opgaven.
Vedr. markedsføring så starter vi op i DK og så kommer tingene stille og roligt af sig selv.
Jeg har brugt de sidste 10 år på, at skaffe kontaktpersoner fra forskellige lande i EU pga. jeg tænke, at jeg en dag måske ville lave dette projekt.
Jeg har allerede oprettet ret mange grupper på Facebook, der hedder "work in Lloret de mar" "work in Ibiza" osv osv.. med henblik på, at folk, der så arbejder et givent sted melder sig ind løbende.. Disse personer er så disponible for markedsføring vedr. hjemmesiden :-)
Vedr. markedsføring her i DK så har jeg allerede en række kendisser, der vil være med, som ansigter ud ad til på div. skoler og til fester rundt omkring hvor unge kommer. Endvidere skal, vi deltage på div. messer, der har med unge, at gøre.
Eller er det også et spørgsmål om, at SEO optimere siden ordentligt.. dette SKAL gøres ordentligt.. og det er derfor jeg allerede nu er i gang inde på div. chatsites, debatforums osv. med, at skabe et "navn".
Pengene skal komme fra symbolsk brugerbetaling i forbindelse med, at brugere betaler for en service (vi skaffer kontakten til arb. plads, til bolig, fly selskaber osv.)
Betaling kommer også fra arb. giver, der gerne vil betale x-antal kr. for, at kunne få lige netop DEN medarbejder de søger. Noget jeg selv har prøvet på egen krop når jeg arbejder, som eneste dansker i Lloret de mar.
:-)