Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en samarbejdspartner/investor til opstart af ny jobdatabase på nettet for unge i EU

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med, at jeg er ved, at lave en hjemmesidenettet, der skal fungere, som en jobdatabase for alle unge i EU søges samarbejdspartner/investor.

Navn til firma er fastlagt og koncept er fastlagt. Men, der søges kapital - know how til, at jeg kan komme videre.

I forbindelse med dette søges også en webprogrammør (php) med flair for design.

Det er primært til opstart af hjemmeside, der søges kapital til.

Skriv til sanderpennerup@hotmail.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:52

Hej Sander,

Jeg har tre spørgsmål;

1) hvor meget kapital skal du bruge til opstart og hvad skal kapitalen konkret gå til.

2) En jobdatabase for unge i EU bliver vel kun en succes hvis den bliver udbredt blandt de unge i EU. Hvad har du af planer for markedsføring, så dit site bliver kendt ?

3) Hvad skal du tjene pengene ind på ?

Daniel :-)

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 13:07

Efter, at have talt med utallige personer og fonde osv og personer, der har forstand på, at lave hjemmesider (webprogrammør) så forventes det, at for, at en evt. webprogrammør (php) får ca. kr. 30.000 kr. før denne gider gå i gang, og det vil så tage ca. 2-3 mdr. at få på benene.

Der skal laves database, nyhedsbrev, selve hjemmesiden, designet osv.

Kapital skal gå til, at betale webprogrammør, der vil kunne løfte opgaven.

Vedr. markedsføring så starter vi op i DK og så kommer tingene stille og roligt af sig selv.

Jeg har brugt de sidste 10 år på, at skaffe kontaktpersoner fra forskellige lande i EU pga. jeg tænke, at jeg en dag måske ville lave dette projekt.

Jeg har allerede oprettet ret mange grupper på Facebook, der hedder "work in Lloret de mar" "work in Ibiza" osv osv.. med henblik på, at folk, der så arbejder et givent sted melder sig ind løbende.. Disse personer er så disponible for markedsføring vedr. hjemmesiden :-)

Vedr. markedsføring her i DK så har jeg allerede en række kendisser, der vil være med, som ansigter ud ad til på div. skoler og til fester rundt omkring hvor unge kommer. Endvidere skal, vi deltage på div. messer, der har med unge, at gøre.

Eller er det også et spørgsmål om, at SEO optimere siden ordentligt.. dette SKAL gøres ordentligt.. og det er derfor jeg allerede nu er i gang inde på div. chatsites, debatforums osv. med, at skabe et "navn".

Pengene skal komme fra symbolsk brugerbetaling i forbindelse med, at brugere betaler for en service (vi skaffer kontakten til arb. plads, til bolig, fly selskaber osv.)

Betaling kommer også fra arb. giver, der gerne vil betale x-antal kr. for, at kunne få lige netop DEN medarbejder de søger. Noget jeg selv har prøvet på egen krop når jeg arbejder, som eneste dansker i Lloret de mar.

:-)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:21

hej sander.

findes der ikke over 100 jobdatabaser for unge i EU, hvorfor din ide er bedre.?

jeg vil invester 1000000 kr på nye gode internet sites. 

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 23:54

Hej

Nej, der findes ikke én eneste i hele verden, der beskæftiger sig med dette emne.

Den er bedre pga. den henvender sig til en målgruppe af fortrinsvist unge i hele verden, som ingen andre henvender sig til. Endvidere vil evt. hjemmeside fungere som en online manager for fx. djs/kunstnere i hele verden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)