Så er jeg tilabge ige. je ghar en utrolig sød pige,som selv har kommet og sagt at hun vil desigen et logo til mig helt gratis, hvilke jeg er utrolig taknemmelig for.Men nu må jeg indrømme at jeg er ved at være noooget utålmodig, har sle tike hørt fra hende i MEGET lang tid, tror hun har mega travlt. Så nu vil jeg høre om der sidder en derude som kan ordne det, og hvad i koster?? jeg har ikke de store krav til designet,så der vil du have meget frie tøjler:-) det er en hobbyside. så hvis du koster 10.000kr så bare glem det....den dag jeg bliver rig på siden,så spytter jeg mange penge i logoet.haha
Jeg kommer fra bulldesign.dk som er et grafiskfirma og et webbureau. Vi laver grafisk design som logoer, banner, 3d, visitkort, facebooksider og meget mere...
Vi kan tilbyde at lave dit logo for 395kr,-, hvor du vil få et stilrent, professionelt og unikt logo..
Se referencer her: http://bulldesign.dk/referencer/
Vil gerne hjælpe med et gratis logo bare for at kunne lege lidt mere i Illustrator. Resultatet bliver nok tvivlsomt, men send mig en PM med ønsker osv.
Til så lille og hurtig en opgave ville jeg vælge at benytte Fiverr.com !
Her kan du få 5 forskellige udkast, perfekt til dit brug, til et forholdsvist lavt budget.
Hvis du har 100 kr - jamen så kan du jo få 3 personer til at komme med 3-5 udkast hver! Så har du hurtigt 15 udkast indenfor en måned... Til en flad hund...
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
skal lig espørge. hvis jeg vælger en af de standarder der er,kan man ændre farve. altså hvis nu en sol er gul på en af skabelonerne,kan man så ændre den til rød???sidder lige og kigger på det nu