Malerfirma i Århus med fokus på kvalitet og pris. Seriøst maler Danmag v/Daniel Gadus. |
Det første jeg tænkte på , få hænderne op af lommen :-)
Det første jeg tænkte på , få hænderne op af lommen :-) |
Jeg synes det ser for gammelt ud.. Selve hjemmesiden ligner noget som er lavet for 10 år siden. Beklager :-) |
Lige præcis! WOLAR! Lige min første indskydelse. |
Som Jannik rigtigt skriver er sidens opbygning og brug af elementer og farver noget som ville have været fantastisk for 10 år siden.. At du så samtidigt som maler vælger at placerer en rød skrift op en grøn baggrunden virker for mig som en maler der ikke aner en ski' om farver og læsevenlighed, mine øjne bløder stadig.. |
stavning og grammatik, det ser ud til, der mangler kommaer , nogle enkel steder få en til at gennemgående siden, for alle de småting , der er mange af de småting , men jeg ved godt i skriver ikke perfekt dansk, da der står jo i arbejder på at lære danske på siden. google adsende på siden, det fjerner fokus fra jeres produkt , husk når sider i Aarhus og ser en reklame på en billige maler der gør tilbud på jeres side, får i sikkert en masse,der klikker videre der og i mister en kunde der |
Hvor ser du dette ? jeg har ikke nogle jeg kan se |
jeg kunne se det på kontakt siden http://www.danmag.com/kontakt/ |
hahaha :) skal jeg skifte billede? |
Jeg har selv en mani med at gå med hænderne i lommen, men det ser ikke pænt ud. @ mikael.. så langt var jeg ikke kommet :-) |