Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Net shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske der skulle være en enkelt der ville sige sin mening om vores nye shop opbygning design på www.tusindfod.dk

på forhånd tak

Tusindfod

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 16:19
Hejsa! :-)

Jeg er vild med jeres baggrundgrafik :)
men.. jeg er mindre begejstret over jeres fotos! De er simpelthen for ringe og tiltaler mig ikke til at foretage et køb. Eksempelvis jeres kawasaki-sko.. hvilken farve bliver de hvide sko leveret i? Ud fra billedet at bedømme er det i hvert tilfælde ikke hvid! ;o)
Få lavet en ordentlig belysning og efterbehandl dem i et billedredigeringsprogram. Så længe baggunden på billederne ikke er hvid (hvilket jeg antager at den skulle være) så er farven på skoene også misfarvet.

Lav et link til forsiden i jeres logo.
Jeres adresse måtte jeg kigge flere steder for at finde.. frem på forsiden med den.
Siden er nem og overskuelig, designet roligt og harmonisk... alt i alt en flot side.

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:33
Hej,

Jeg vil på det kraftigste anbefale at fjerne den flash "intro" i har på forsiden. Den er irreterende og ikke brugervenlig.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:58
Dato: 08-05-2007 16:33:04 Forfatter: bjawnie Hej,

Jeg vil på det kraftigste anbefale at fjerne den flash ''intro'' i har på forsiden. Den er irreterende og ikke brugervenlig.

Det må jeg tilslutte mig, og så kan man ikke engang trykke skip..

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:36
Ved duffy skriver i at de er meget i papita tern... Hmm jeg ved ikke hvad det er, men jeg kan ikke se noget ternet på billedet?

Ved crocs skriver i, at de er super fede fest sko i farven sort... Hvorfor skriver i det, når man ikke kan få dem i sort??? Jeg fik ellers helt lyst til at se om de virkelig var så fede!

Jeg klikkede på siderne og de var med sko alle sammen - men øverst står sko, Tasker, Smykker?.. Jo, der var et smykke kan jeg se, et læderarmbånd!Så skulle der stå sko, støvler og et armbånd :-)

Det kunne være smart, hvis der ved hver sko var et link til en taske i samme farve/design... hvis i altså har tasker også

I har en side med sko af mærkerne Bumper og Emma, men ingen sko af samme mærke. Det får mig til at tænke, om siden ikke er opdateret.

Det er fint at man klikker på mærket og så ser skoen.. Men hvis jeg ved at jeg fx leder efter en sort sandal, kunne det være rart med en kategori der hed sandaler, så jeg ikke skal lede alle siderne igennem, hvis jeg ikke lige kender mærkerne i forvejen.. Eller hvis man kunne kigge fx kun på børnesandaler

God ide at skrive lidt om hver designer/mærke øverst og jeg kan godt lide farverne på jeres side.. Og i har nogen rigtig fede sko faktisk!!!

Mvh Nina

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 19:54
Lige lidt hurtigt her fra mig.

Jeg siger også skip introen. Jeg ville for længst være videre til den næste butik.

Flot design. Wauuu :)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man kunne vælge f.eks. Børnesko, Damesko osv, så jeg slipper for at kigge i alle mærker. Jeg er ikke mærkefreak, så jeg kender dem ikke, -men jeg ved at mine børn mangler sandaler og at de skal være str. xx.. Så hvis det skulle være nemt for mig at handle hos jer, så skulle jeg kunne vælge Børnesko og dernæst Sandaler, Gummistøvler, Kondisko osv.

Det var lige hvad jeg sådan umiddelbart fik øje på, men det er helt sikkert en rigtig flot butik og jeg ønsker jeg held og lykke med den fremover

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:09
Ja, jeg fik bank af banden igår med min biks, så nu kan jeg også skyde lidt konstruktiv kritik af :-)

Drop introen. Det er flot, men søgemaskiner kan IKKE lide flash! Søgemaskiner er top vigtige for at nogen besøger din shop.

Som andre skriver, så mangler jeg en knap for herre, dame og børnesko. Der var vist ikke herre sko!?!?

-Og som før nævnt, så må du gøre noget ved billederne. Jeg havde/har samme problem i min shop, og jeg er gået igang med at fritlægge ALLE billeder, indstille farver og finpudse alt hvad jeg formår med mit skole photoshop.

En god ide, tror jeg, ville mere end et foto af hver sko/støvle. Ta´ et forfra, nedefra, fra siden og oppe fra. Hvis evt. en model med skoen på.

Det tager en evighed at lave alt det her og din timeløn vil komme under en ufaglært inders, men det er vejen frem. Tror jeg!

Jeg er vild med dit mønster og jeg hader at købe sko, så en biks som din kunne betyde at jeg slap for at gå ned hos skomanden i valby. MEN...hvad med størrelser!?! Jeg bruger mellem 41-43 alt efter sko, så jeg tør ikke købe dem online, med mindre du kan overbevise mig om at du har nogen der passer. Kan man måske måle sin fod?!?!

Held og lykke med biksen :-)

Hilsen tdinsen med www.maarbjergshop.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:14

Tusindtak for jeres bemærkninger vedr. vores tusindfod.

Noget vil vi bruge andet vil vi lige se om det er nødvendigt at gøre om.                                               

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:06
Jeg må ærligt indrømme at du allerede mister mig med din intro... Så to sek. og så gad jeg ikke mere...

Det er ikke for at være et svin, men det var nu engang min reaktion.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)