Hejsa, Jeg har en side, der omhandler penge, lån og økonomi generelt (pengeweb.dk). Med den deltager jeg i konkurrencen om at nå 5000,- om måneden, som har fået en del opmærksomhed herinde. Jeg har nu åbnet op for, at folk kan tilføje artikler og få 2 backlinks. Eneste krav er, at artiklerne, naturligvis, skal være unikke, være over 250 ord og at de på en eller anden måde vinkles, så de omhandler økonomi (f.eks. sparetips, gode tilbud etc). Registrer dig som bruger (klik her) og upload din artikel - så kommer den snart online. /Føns |
Som det nu er god tradition udnytter jeg også lige muligheden for at få et link til den post, jeg har skrevet jf. Kristoffers tilbud herover: There we go.
Muligheden her er en super nem måde at snipe et link på, og når I har gjort det, kan I tilmed skrive i den her tråd og give et link til jeres nye post for yderligere power. Men det ved I med garanti godt i forvejen.
Som en yderligere bonus kan I være sikre på, at Kristoffer arbejder videre med siden, da han ellers taber vores konkurrence og derved ender med at skylde mig en øl. Og det vil han gerne undgå.