Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv tilbagemelding søges :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Sammen

Jeg er blevet stærk nok til at turde spørge om andres mening omkring vores shop. Det er mange gange svært at se sine ejne fejl, selvom de er helt åbenlysne.

Håber på en konstruktiv feedback - både positiv og negativ.

Mvh

Mr. billigsport24.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:19
Ret lige teksten så der er et link vi kan klikke på.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:44
Noget af det første jeg altid tjekker i en netshop er hvem der står bag, om der er de lovpligtigt oplysninger omkring returret og en fysisk adresse / kontaktoplysninger på virksomheden bag.
Den test består i med ug og kryds og bolle - Dejligt at se nogen der har helt styr på den del.

Derefter kigger jeg rundt om der er noget der falder mig i øjenene.

På forsiden savner jeg at der er en forskel på skriften ved beskrivelsen af varen og prisen, f.eks varens navn fremhævet med fed, eller prisen fremhævet med fed hvis det er jeres vigtigste parameter.
Derudover vil jeg anbefale at lave linket til "læs mere" i en anden farve eller understreget så der ikke er nogen tvivl om at det er et link
Jeg kiggede derefter på "Basis Beklædning" og undrer mig lidt over kvaliteten på dine billeder, det må kunne gøres betydeligt bedre og mere indbydende.

Inde under den enkelte vare skulle jeg lede lidt efter "læg i kurv" - Det ville for mig være meget logisk at denne knap sad lige nedenunder der hvor man vælger hvilken størrelse man ønsker tshirten i.
Gerne en stor og tydelig knap, evt med mulighed for at angive at man gerne vil have mere end en, f.eks. et felt man kan vælge antal i (hvor der som standard står 1 i)

Det var lige hvad jeg havde af kommentarer i første omgang, håber det kan bruges.

For de dovne er der et klikbart link her : http://www.billigsport24.dk/

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:16
Jeg har kigget lidt på farve-valgene, og jeg forstår dem simpelthen ikke.

Den grønne farve, er bestemt ikke rolig for mine øjne og bestemt heller ikke tillidsvækkende. Jeg syntes faktisk at den skriver lidt af gør det selv hjemmeside, denne grønne farve, gør også at den tekst i har skrevet med hvid, på det gønne bliver utydeligt, og næsten ulæseligt (det gør det ikke muligt at skimme, hvilket er hvad man gør på en hjemmeside)

Den blå toplinje med forside - handelsvilkår osv. passer heller ikke rigtig ind, den skriger og har ikke noget af gøre på siden, (den farve er et levn fra 90''erne )

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor i gør brug af de farver i gør, når i har sådan et flot logo at gå ud fra.

Nu sidder jeg på en computer med 1024 opløsning, dette gør at når jeg er inde på en side som denne

Så kan jeg ikke se linket tilføj denne vare til indkøbskurv, dette er en kæmpe fejl, kunden skal altid kunne se køb knappen. det er meget vigtigt.

Det der 20% rabat, kunne også gøres på en mere stilet måde. ( er rabat ikke også kun når man giver et nedslag i prisen) Jeg vil mene i burde skrive du sparre eller sådan noget i den stil. men nok om det.

Så lige en sidste negativ ting, mange billeder er for små, det er billeder der sælger på nettet.

Derudover syntes jeg siden fungere rigtig godt, er vild med at i lister producent logerne på forsiden. sammen med et ok flash banner, dog burde det banner være klikbart og sende folk hen til de virkelig gode tilbud.

Håber du kan bruge det til noget konstruktivt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 08:19
Hej Alle sammen

Mange tak for de mange input. Det er rart, men også lidt hårdt :-) at få et andet blik på shoppen. Men det er meget brugbart, og vi er allerede igang med at lave nogle af de ændringer der er blevet forslået.

Takker mange gange.

Keep up the good work.

Mvh

Ronni

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 10:20
Hej,

Jeg lægger mig egentligt ret tæt op af magles kommentarer.

Derudover gik der lidt før jeg faktisk opfattede at jeg kunne få vist alle varer fra en bestemt gruppe ved at klikke på ikonet...Kunne man evt. lave noget mouseover effekt af en art, og fjerne aktiveringen (det kan gøres med et lille JS)

Vedr. farverne er en hurtig måde at holde jer til de farver i eks. har i topbanneret/bannerne. Simpelthen brug pipetten i eks. photoshop og så brug samme farvekoder til de forskellige elementer - det vil automatisk få siden til at hænge lidt mere sammen. - det blev en underlig sætning, håber du forstå meningen.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)