Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt et godt formål med en lille hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej folkens.

Jeg er i gang med at udarbejde et koncept som skal støtte Røde Kors med hele overskuddet der bliver lavet.

I forbindelse med dette vil jeg høre om der en venlig sjæl med gode design præferencer der vil støtte dette gode formål med en hjemmeside?

Min idé at at hjemmeside skal bestå af meget få sider.

Hovedside

Kontaktside

Mere info side

Konceptet:

Hvis i kan tænke jer at høre om konceptet kommer det her.

Jeg har opkøbt 19 slikautomater (i har måske set indlægget for nogle dage tilbage - det mig der har købt disse). Disse slikautomater skal altså stille hos forretninger og genere indkomst. Ejeren af butikken får ingen indtægt, men støtter derimod Røde Kors ved at have automaten stående.

Så er idéen at jeg afregner med Røde Kors en gang i kvartalet eller noget lignende (dette er ikke helt på plads endnu).

Håber det vækkede interresse.

Jeg håber der en venlig sjæl der vil hjælpe til, da det kniber med økonomien pt. har jeg svært ved at tilbyde betaling for dette. Men da det er til et godt formål, tænker jeg der gerne en der vil. Du får selvfølgelig et link, reference og omtale på siden mm. Det kan vi altid snakke om.

Du kan altid kontakte mig her eller på mail.

EANslikautomater@gmail.com

Mvh, Emil.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 00:47

Jeg takker Hassan Aziz fra bulldesign.dk for at hjælpe med projektet. Hassan har tilbudt en hjemmeside + logo gratis! Det takker jeg mange gange for! :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 10:53

Tak for den gode opbakning! Hassan er en skarp dreng og får sitet på benene i løbet af i dag allerede, så skal jeg nok smide et link op når indholdet er færdigt :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)