Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der kan bruge min svoger?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer min svoger leder efter et job her i danmark gerne noget hvor man snakker dansk inbyrdes, alt har interesse :-) (selv et rengørings job) 

her er der et link til hans CV. Alt jeg beder om er at i læser det med et åbent sind :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:47

Seo++:

Hej alle aminoer min svoger leder efter et job her i danmark gerne noget hvor man snakker dansk inbyrdes, alt har interesse :-) (selv et rengørings job) 

her er der et link til hans CV. Alt jeg beder om er at i læser det med et åbent sind :-)

Undskyld jeg siger det, men det er sgu ikke seriøst når man kommer ind på et Cv og man er vinder nummer 1 mille

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:05

Johnny Nielsen:

Seo++:

Undskyld jeg siger det, men det er sgu ikke seriøst når man kommer ind på et Cv og man er vinder nummer 1 mille

Har du overvejet at CV'et er uploadet til et eksternt site der f.eks. kan vise dokumentet, således at det står som det er opsat.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:14

Mala:
Har du overvejet at CV'et er uploadet til et eksternt site der f.eks. kan vise dokumentet, således at det står som det er opsat.

Det har jeg da, men da indlæget er lavet at SEO++ regnede jeg med det var bedre, så derfor min skuffelse

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:32

okay i kunne også godt sende mig en pb så skal jeg nok sende jer hans cv, uden åndsvage reklamer :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)