jeg vil bare share min gode webshop og hører hvad jeg kan gøre bedre for at få flere kunder er lige startet op her for 2 uger siden og har solgt en del håber i er interesseret i det
Din shop ser meget pæn ud men jeg vil gerne vide hvor I bor henne og om jeg kan komme forbi og få rep. min tlf.? Og så forstår jeg ikke dit logo som ligner 2 ringe??? er det en smykkebutik? hvad med noget med en ødelagt tlf og en pil over til en ny tlf.
Mvh. Jens
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Shoppen ser jo i bund og grund pæn nok ud! Jeg synes bare du skal sørge for at pifte den lidt mere. I mine øjne ligner din shop bare alle de andre :-)
Især dine slides trænger til en omgang call-to-action, men generelt så skal du have fokus på at lave noget call-to-action! Dine tekster ude i siden ser yderst ufærdige ud:
"iPhone skærm beskytter Passer til 4g og 4s" - Sådan en linje oser altså ikke af at kunden skal købe denne kvalitetsvare, som det sikkert er ;-)
udnyt google viser op til 70 tegn og lav alle titler unikke på din side
lav de social logoer med deres farver i fodnoten på din side der er lige nu kun facebook på din side , husk især google plus den er blevet meget vigtigt da google også bruger den til vurdere ens sides placeringer så få en masse likes der og twitter også en god ide
om jer skriv mere der og lav en kontaktformular og husk der cvr nummer og adresse info og telefon nummer det giver troværdighed over siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows