Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nyt hosting firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har brug for gode råd om hvilke webhosting firmaer i vil anbefale / webhoteller.

Jeg har et lille reklame og webbureau, og her skal vi jo af og til benytte os af lidt webhoteller og domænenavne :) Jeg vil gerne finde et sted, hvor jeg kan samle det hele.

I øjeblikket benytter jeg Meebox, men jeg er desværre ved at blive en frustreret kunde. 

Jeg har desværre haft nogle problemer i de sidste par måneder,  det er nu ved at irritere mig så meget at jeg tror jeg bliver nød til at komme videre i teksten.

Jeg har overvejet både at flytte til både Scannet eller Curanet - er der nogle af jer der har nogle andre forslag?

Jeg har ikke den store tekniske viden inden for webhoteller, så det skal gerne være en løsning hvor alt spiller, og hvor jeg ikke selv skal ind og rode i alt for mange indstillinger.

Håber der er nogen der vil komme med lidt forslag :)

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 11:58

Kan på det varmeste anbefale Blanye. Har brugt dem i en 4-5 mdr. nu.

http://blanye.dk/billigt-webhotel/

Jeg har 2'eren, til 23/md. og har alt samlet der inkl. en https/ssl på bitfabrikken.dk domænet. Har ca. 6 domæner hosted under løsningen p.t., og man kan have op til 20. Det har kørt upåklageligt og hurtigt, og supporten har svaret mig indenfor minutter/timer når jeg har haft spørgsmål. Kontrolpanelet er også et af de bedste jeg har prøvet, synes jeg.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:57

Jesper Schlebaum:
I øjeblikket benytter jeg Meebox, men jeg er desværre ved at blive en frustreret kunde.

Det overrasker mig at høre, da det er mit indtryk, at Meebox plejer at have tilfredse kunder.

Nu ved jeg ikke, hvilken type webhoteller du går efter eller hvad du eksakt har behov for - og der findes jo mange forskellige udbydere på det danske marked. Har du evt. kigget på Unitbyte?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:00

Hej Jesper,

Jeg har været tilfreds kunde hos Exaweb gennem flere år, og anbefaler dem derfor gerne.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:03

bruger selv webhosting.dk upåklagelig service og de svarer ofte på support mail og opretter webhoteller/domæner uden for normal åbningstid så det spiller bare, har haft dem siden 2009 og har kun oplevet et problem og det blev lynhurtigt fikset og så er det billigt

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:30

Allan Hansen:

Jeg har været tilfreds kunde hos Exaweb gennem flere år, og anbefaler dem derfor gerne.

Tak, Allan!

Jesper,

Vi har netop lanceret et nyt dedikeret produkt som netop henvender sig til webbureauer, og mindre it-virksomheder. Reseller løsninger, hvor du selv har muligheden for at oprette brugere, justere forbrug mv. Eventuelt med muligheden for egne servere i vores cloud-miljø.

Prisniveauet ligger i en lidt anden klasse end ovennævnte udbydere. Til gengæld er vi hamrende dygtige til at forstå kundernes behov, og rådgive om specifikke reseller løsninger. Om det skal være whitelabel eller et partnerskab.

Du er velkommen på martin@exaweb.dk eller på telefon 28 12 56 33.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)